Ga naar inhoud

videocamera inladen in pinnacle


Aanbevolen berichten

Ik heb een videocamera gekocht te weten een SONY HDR-SR10E.\r\nMijn vorige camera was een canon dv met een ee1394 poort.\r\nals ik deze aanzette met de ee1394 kabel dan starte pinnacle 9.3 op en kon ik het bandje inlezen en dan verder bewerken.De video is dan kennelijk een avi file.\r\nDe nieuwe camera heeft een USB poort en deze kan niet ingelezen worden in pinnacle.(volgens pinnacle)\r\nNu kan ik het wel vanaf de camera in windows xp inlezen maar het blijkt een mpg file te zijn die niet te bewerken is in pinnacle.\r\nWie kan mij helpen ?\r\nMisschien van een mpg een avi maken of een andere pinnacle\r\nhopend op een oplossing want zo heb ik niets aan deze dure camera want zonder knippen en b.v.overgangen en muziek is ook niets\r\nHelllllpi
Link naar reactie
Ten eerste moet je weten dat Pinnacle niet bedoeld is voor het bewerken van HD-beelden. Dat wil echter niet gelijk zeggen dat je meteen moet opgeven ;)\r\n\r\nHet MPG-bestand kun je met behulp van MediaCoder omzetten in een hoop andere formaten, waaronder AVI. Merk op dat er heel veel verschillende avi-formaten zijn. Wat je waarschijnlijk wil hebben is ongecomprimeerde DV-avi. Reserveer alvast wat schijfruimte, want in geval van HD video zal er behoorlijk wat meer dan 13 GB per uur film opgeconsumeerd gaan worden.
Link naar reactie
Gebruik het prg wat bij de kamera werd meegeleverd.\nHoort er bij die kamera geen docking station voor het overzetten.\nIs zeker een kamera met HD in plaats van bandjes.\nBij aanschaf van de kamera had je op zulke dingen moeten letten.\n \nDit staat bij de gegevens.\nBrand discs met één druk op de knop en profiteer van de Easy PC Back-up-functie via de High speed USB 2.0-aansluiting en het meegeleverde Handycam-station
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;391847]Ten eerste moet je weten dat Pinnacle niet bedoeld is voor het bewerken van HD-beelden. Dat wil echter niet gelijk zeggen dat je meteen moet opgeven ;)\r\n\r\nHet MPG-bestand kun je met behulp van MediaCoder omzetten in een hoop andere formaten, waaronder AVI. Merk op dat er heel veel verschillende avi-formaten zijn. Wat je waarschijnlijk wil hebben is ongecomprimeerde DV-avi. Reserveer alvast wat schijfruimte, want in geval van HD video zal er behoorlijk wat meer dan 13 GB per uur film opgeconsumeerd gaan worden.[/QUOTE]\nfoobar\r\nWaar haal ik medeacoder\r\nhelpi
Link naar reactie
Animal\r\nHet meegeleverde programwerkt wel en kan in windows player bekeken worden maar mijn films zijn niet van die kwaliteit dat er niets aan moet gebeuren,dus ook \"brand disk ïs geen oplossing.Ik moet er een hoop mee wijzigen en bijmaken van muziek,overgangen en knippen en plakken.\r\nIk wist bij koop niet wat ik voor moeilijkheden ik zou tegen komen,maar als iedereen van te voren wist wist wat er allemaal fout kan gaan dan zouden een hoop dingen anders gaan.\r\nIk moet nu een oplossing proberen te vinden.\r\nhelpi
Link naar reactie
Ik ben er inmiddels uit.\r\nIk heb pinnacle 12 + gekocht. nu gaat het uitstekend.\r\nDe werkwijze is om de film via de usb adapter over te zetten op de harddisk van de computer en daarna inte lezen in pinnacle.\r\nBedankt voor diegene die geprobeert hebben dit probleem op te lossen\r\nhelpi
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...