Ga naar inhoud

ppp --> video (~)


Aanbevolen berichten

zoals het onderwerp al zegt.. ik moet een [best grote] powerpoint omzetten naar een video bestand dat óok nog is afgespeeld kan worden door een dvd speler ;)\r\n\r\nik heb dit trucje al eerder gedaan met dezelfde dvd speler.. hierbij zijjn 2 problemen gevonden..\r\n\r\nhet eerste probleem is dat ik een video\"converter\" heb gevonden en gebruikt. maar die plaatst zo\'n link onderin.. das natuurlijk helemaal niks tussen je vakantiefotos... weet iemand eentje die dit niet doet?\r\n\r\nhet tweede en grotere probleem is dat het bestand niet afgespeeld word door de DVD speler!! :(\r\nik had op de dvd 4 filmpjes gezet.. 3 gemaakt door de digi. camera.. en de andere is de ppp omgezet in een .AVI bestand..\r\n\r\nde 3 filmpjes zijn .avi bestanden die vlekkeloos afgespeeld worden..\r\nmaar de presentatie die een .AVI is wordt niet afgespeeld..\r\n\r\nwie o wie weet hier wat meer van af? :cool:\r\n\r\nalvast hartelijk bedankt voor eventuele hulp :)
Link naar reactie
het eerste kan ik je niet mee helpen\r\n\r\nhet tweede gok ik er op dat er in de avi een \'vreemde\' codec gebruikt wordt\r\nhet is meestal een divx of xvid codec in een avi en deze zal wel afspelen in de dvd speler\r\nmaar niet die vreemde codec.\r\n\r\nhaal de avi eens door gspot heen en je weet alles over de codec\'s
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...