Ga naar inhoud

HD camcorder; DV-tape of HDD?


Aanbevolen berichten

Goedenochtend,\r\nIk ben sinds enige tijd van plan om een camcorder aan te gaan schaffen, hierbij heb ik een paar vrienden geraadpleegt die mij de volgende dingen aanraadden,\r\n- 3CCD\r\n- Grote lens (betere focus?)\r\n- DV-tapes\r\n\r\nNu zit ik voornamelijk met het volgende:\r\nAls ik zoek naar HD-camcorders kan ik er absoluut geen een vinden die tapes hanteert.\r\nIk vraag me dus af of dat deze tapes gangbaar zijn voor (Full) HD-camera\'s en wat ik dan zou moeten aanschaffen.\r\nOok vroeg ik me af of dat jullie misschien nog meer tips hebben voor mij, \r\n\r\nmet vriendelijke groet,\r\n\r\nNick
Link naar reactie
Dan zoek je waarschijnlijk niet goed ,want er zijn echt hel HD kamera\'s die met dv-tape\'s werken ,,maar die dv-tape\'s heten wel \"mini-dv tape\'s\"!!!\n3ccd is inderdaat betere kwaliteit\nGrotere lens ,betere focus ???? als je de diameter bedoeld ,wel betere lichtgevoeligheid.\nLet alleen maar op de zoom van de lens zelf ,,aan digitale zoom heb je niks ,,en zelfs bij extreme gewone zoom kun je de kamera toch niet stil houden ,dus heb je altijd een statief nodig.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...