Ga naar inhoud

van een video foto´s afhalen


Aanbevolen berichten

kan dat, van een video foto´s afhalen voor je plakboek\r\ngraag zou ik van een filmpje foto´s afhalen omdaar een ouderwets boek van te maken\r\nmaar nu heb ik geen idee hoe dat moet please help\r\nvertelanders wat voor programma ik daar voor kan gebruiken of wat voor programma ik daar voor moet kopen:o
Link naar reactie
ik ben er nog steeds niet uit heb van alles geprobeerd ik heb ook iets gelezen of de toets prtsc als je daar op zou drukken heb je een plaatje maar kan niet uitvinden hoe het werkt heb nu wel verschillende frames(kleine stukjes video maar nog steed niet meer wie kan me helpen.heb wel die toets op mijn toetsenbord staan.
Link naar reactie
[quote=phvvdb;385284]Klik op ALT + Printscreen en daarna in Paint plakken[/quote]\n\nNee hoor... dat gaat echt niet. Als een video speelt in een player, kun je er op die manier geen print van maken.. dan krijg je een zwart scherm.\nEr moet een mogelijkheid zijn in de player zelf, zoals VLC player en Cyberlink.\n\nVertel even in welke speler je de video afhaalt.\n\n(Er is nog wel een truc, die ik even zal zoeken).\n\nZoals ik zei... je kunt met een trucje een screenshot maken van een afspelend beeld (als de screencapture niet in de player zelf zit).\n\nJe hebt 2 players nog... het maakt eigenlijk niet uit welke.\nIn het voorbeeld heb ik gebruik gemaakt van Media Player Classic, VLC Player en Snagit; de laatste is om het plaatje in te plakken, maar dat kan ook in Paint.\n\n[ATTACH]12407[/ATTACH]\n\n[ATTACH]12408[/ATTACH]\n\n[ATTACH]12409[/ATTACH]\n\n[ATTACH]12410[/ATTACH]\n\nAls de film hier speelt kun je met de knop PrtScn (naast F12) en plakken in Paint een foto maken van het beeld dat er afspeelt. In Paint is de kwaliteit van het plaatje echter niet zo mooi. Beter is om het te plakken in bijv een fotobewerkingsprogramma zoals Irfanview of Photoshop.\n\n[ATTACH]12411[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...