Ga naar inhoud

Videobewerking


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb het programma Pinnacle Studio plus versie 11. Het is en handig programma en ik heb er gemakkelijk filmpjes mee in elkaar gezet. Nu is het volgende... Ik ben geslaagd voor me rijbewijs en heb me eerste ritjes gefilmd. Die zijn soms een half uur lang. Nu heb ik ze al op de pc gezet en bewerkt om als cadeu aan me instructeur te geven. Alleen als ik hem wil afspelen dan hapert hij, en na een paar keer haperen blijft hij gewoon hangen. Ik heb er al stukjes tekst tussen gedaan zodat je niet van die lange lappen krijgt. Zodat het even onderbroken word maar ook dat helpt niet. Vind het echt ontzettend jammer want ik wil dit graag aan me instructeur geven.\r\n\r\nHoe verhelp ik dit?\r\nGroeten Marjoleine
Link naar reactie
hallo\r\n\r\nik heb geen ervaring met het programma pinacle, maar als ik filmpjes ( kleine stukjes via fotoapparaat genomen) aan elkaar wil zetten gebruik ik \" Virtualdub \" dit is gratis en moet niet geinstalleerd worden, is een uitvoerend bestand, dus gewoon downloaden, en je kan er mee aan de slag.\r\ndownload hier: [url]http://www.virtualdub.org/[/url]\r\nhandleiding: [url]http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=111[/url]\r\n\r\n[U]opgepast: werkt enkel met avi bestanden[/U]\r\n\r\nWeet niet of dit U verder helpt maar wie weet\r\n\r\ngroeten en prettige feestdag verder\r\nandre
Link naar reactie
3 mogenlijkheden\r\n- de filmpjes omzetten naar avi \r\n- de filmpjes opnieuw je pc binnen halen vanaf camera maar nu met VirtualDub.\r\n- even wachten op iemand die meer verstand heeft van Pinnacle en hiermee doorgaan.\r\n (spelen de orginele filmpjes op de pc wel goed af ?? -voor het bewerken dus-)\r\n\r\n\r\neven een hele eerlijke maar wel wat botte opmerking\r\nis het al die moeite wel waard?? het is voor jou uitraard prachtig dat autorijden en dat je geslaagt bent.\r\nmaar je instructeur maakt dit dagelijks mee.
Link naar reactie
maar spelen de orginele nou wel goed af of niet ??\r\n\r\nopen virtualdub >> klik video >> compression >> kies hier uncompressed >> klik OK\r\n--ongecomprimeerde avi werkt het beste en zal minder van je processor eisen, wel veel van je harde schijf\r\nhet beste is een tweede harde schijf hiervoor te gebruiken met genoeg ruimte\r\n1 uur video is 13 gig--\r\n\r\nklik file >> capture avi
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...