Ga naar inhoud

nieuw gekochte Micro SD kaart Kingston 2GB


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\nIk heb een probleem met een nieuw gekochte Kingston Micro SD kaart 2GB . Bij het setje zat een SD adapter en een MiniSD. Alles zat nieuw geseald zeg maar. Maar wel via ebay gekocht, degene meld erbij dat het om een originele kaart gaat.\r\n\r\nIk weet niet of het misschien een illegale kaart is? Omdat ik er zoveel problemen mee heb.\r\n\r\nHet micro SD kaartje gaat heel stroef uit de SD Adapter.\r\nVerder als ik het kaartje in de lezer in de PC stop wordt hij niet herkent. Zodra ik een kaart van een ander merk erin doe wordt hij direct herkend.\r\nNadat ik deze eruit had gehaald, die van het andere merk, heb ik de Kingston kaart er weer in gedaan\r\nen probeert de pc hem te lezen, het ene moment leest hij, het andere moment geeft het systeem aan dat er geen juiste media aanwezig is.\r\n\r\n\r\nKan iemand me misschien helpen of ik misschien een nep SD heb gekocht.\r\nWat ik ook raar vind. Weet niet of dat zo hoort?\r\nDe micro SD adapter is : made in Taiwan\r\nDe mini SD adapter is : made in Taiwan\r\nDe micro SD kaart is : made in Japan.\r\nDit nr staat op de verpakking : SDC/2GB - 2ADP\r\n\r\nIk heb kingston ook een mail gestuurd, maar vaak krijg je dan toch niets te horen of pas laat en indien dit een nep kaartje blijkt te zijn moet ik het snel weten.\r\n\r\nAls iemand me kan helpen hoor ik het graag.\r\nAls je meer info nodig hebt mail dan even.\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
[QUOTE=bartgielen;380565]Heb je hem al eens geformatteerd? Als je dit doet, doe dan wel als FAT. Want ik heb tot zover nog geen camera gezien die NTFS kan lezen :\')[/QUOTE]\r\n\r\nAls de kaart niet of niet goed gelezen/herkend wordt door het systeem(zoals de vraagsteller zegt), dan kan je hem ook niet formateren....:confused:
Link naar reactie
Ik snap niet wat je met \"[I]nepkaart[/I]\" bedoelt.\r\n\r\nAls er een moment is dat de PC het kaartje wel gelezen heeft, of je camera, dan is er blijkbaar een slecht contact aan het kaartje. Misschien is het adaptertje niet helemaal lekker, en wordt het geheel wat scheef in de kaartlezer geduwd ?\r\n\r\nMaar een \"nepkaart\" ? Dat bestaat niet denk ik.\r\n\r\nOok de term \"Illegale kaart\" bestaat hier dacht ik niet. :)
Link naar reactie
Ik denk eerder dat ie bedoelt dat ie een kaartje van een slechte kwaliteit of slecht merk heeft gekocht alszijnde een kaarte van een top-merk...\r\n\r\nIk geloof daar totaal niet in, want het heeft geen enkel nut om dit soort kaartjes te \'vervalsen\' cq na te maken.... de kosten wegen niet tegen de baten op voor de vervalsers.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...