Ga naar inhoud

Super Architect 3D Platinum


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Een paar weken geleden kocht ik bij Easy Computing het huis-ontwerpprogramma [B]“Super Architect 3D Platinum”[/B]. \r\nIk zou graag informatie over het programma willen uitwisselen, maar ik heb nog geen Forum gevonden waarop dat kan. Ik heb enkele jaren geleden de voorloper van dit programma (3D Droomhuis) gehad en kon daar goed mee werken. Met deze versie heb ik echter alleen nog maar problemen.\r\nWie heeft het programma ook en heeft er ervaring mee?
Link naar reactie
[QUOTE=iDanny;379262]ga hem dit weekend proberen! Lijkt een mooi programma! Tegen welke problemen loop je op?[/QUOTE]\r\nNogal wat. Ik heb goed opgelet bij aanschaf of het ook met Vista werkt en dat doet het wel. Toch lijkt mijn nieuwe laptop met 2 GB werkgeheugen het niet goed aan te kunnen.\r\nVerder klopt het boek volgens mij niet. Je moet telkens zelf andere instellingen maken dan er in het boek staat, anders krijg je niet het gewenste resultaat.\r\nEn wat het ergste is: wil je zoeken in de Help, dan loopt het hele systeem vast en wordt het programma beëindigt.\r\nVan Easy Computing Support heb ik geen oplossing voor vooral dat laatste probleem gekregen. \r\nIk moet het boek maar goed lezen ....\r\nIk ben erg nieuwsgierig hoe anderen dit programma ervaren. Je kan me een privébericht sturen als je contact wil.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...