Ga naar inhoud

files HD camera


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,\r\n\r\n3 maanden geleden zijn onze beste vrienden zo vriendelijk geweest een filmpje te maken van onze bruiloft. Tot op heden hebben we niet naar de beelden kunnen kijken :(\r\n\r\nHoe kunnen we de .mts files die nu op DVD staan krijgen tot beeld? Nu kan ik het met mediaplayer afsprelen maar dan krijg ik alleen geluid...\r\n\r\nWie o wie weet raad??\r\n\r\nGroet,\r\nImora en Maarten
Link naar reactie
Nou, met de k-lite codec pack hebben we in ieder geval beeld en geluid. Heeeeel erg bedankt, ik kan nu eindelijk zien hoe mijn jurk eruit zag voor anderen ;)\r\nHelaas is het beeld nog niet even snel als het geluid :(\r\nIs daar ook nog een oplossing voor? Ook zijn het op de DVD een hele boel kleine fragmentjes, weet iemand een programma waarmee het tot 1 filmpje te monteren is?\r\n\r\nIn ieder geval onwijs bedankt voor zover FooBar!!
Link naar reactie
[QUOTE=Imora;375872]Helaas is het beeld nog niet even snel als het geluid :([/QUOTE]\r\n\r\nHet kan zo zijn dat dit aan je pc ligt. In geval van HD video heeft de pc nogal wat data te verwerken. De wat oudere exemplaren zijn simpelweg niet snel genoeg om al die data op het juiste moment te verwerken.\r\n\r\nHet converteren naar een ander (niet-HD) bestandsformaat kan in zo\'n geval helpen. Het converteren zal dan z\'n tijd in beslag nemen, maar daarna kan de film zonder problemen worden afgespeeld. Het is dan echter geen HD meer, dus ik raad je aan om het originele HD-bestand ook te bewaren, voor als je er later nog iets mee wilt.\r\n\r\nVoor het converteren zou je het programma MediaCoder kunnen proberen, maar ik weet niet of dat overweg kan met HD.
Link naar reactie
zeker bij zoiets belangrijks zou ik niet naar die paar centen kijken \r\nen gewoon de camera nog een keer huren.\r\nals je opslaat als dv-avi heb je de hoogste kwaliteit en heb je ook de beste basis voor bewerken.\r\n\r\nje kan uiteraard kijken of je bij iemand met een snelle pc de video kan importeren van de camera.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...