Ga naar inhoud

Interview met Modje!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij deze bedank ik als lid van het forum , de kinderachtige en ziekelijke manier van kritiek leveren , in dit geval WEER van Sjouwer (er zijn er meerdere) en nu op de goede bedoeling van iemand die volgens mij geheel belangeloos alles in goede banen leidt komt bij mij over als een bijeenkomst van mislukte politie agentjes die elk punt aangrijpen om in te grijpen , erg jammer en ik hou mij maar als abonnee bij het lezen van het fijne blad :Computeridee !
Link naar reactie
@ Henk 1234: blijf alsjeblieft op het forum. Lief dat je me bijvalt, maar Sjouwer heeft gewoon gelijk: de regels zijn er voor iedereen. Ik ben in dit geval iets te enthousiast geweest omdat ik Modje (zij is degene die alles in goede banen leidt; ik ben gewoon een redactielid dat eigenlijk veel te weinig op dit Forum komt) zo graag in het zonnetje wil zetten. En omdat ik niet zo veel op het Forum kom, zit ik er weleens naast met regels. Maar aangezien die regels er niet voor niets zijn moet ik ze ook gewoon volgen :-) Het is juist goed dat er mensen als Sjouwer zijn, het Forum is zo uitgebreid dat het prettig is als meer mensen dan alleen Modje kijken of alles gladjes verloopt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...