Ga naar inhoud

Pinnacle Media Center, version 4.23


Aanbevolen berichten

Geachte leden,\r\n\r\nGeen ervaring met Pinnacle. Maar opdracht van mijn baas gekregen om elke dag met dit programma opnames te maken zodat deze daarna verder bewerkt kunnen worden. Naar mijn weten kan je geen naam aan het bestand meegeven voordat de opname wordt gemaakt. Om het geheel te overzien dacht ik in Windows de bestandsnamen aan te passen aan de naam van het opgenomen programma. \r\n\r\nVan zowel Nero als Windows Media Player krijg ik de melding ... \r\n\r\n[U]Kan dit bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de indeling die u wilt afspelen wordt niet ondersteund door de toepassing........ [/U]\r\nErg fijn ................ \r\n\r\nGetracht in de handleidingen helderheid hierover te krijgen, maar kan het helaas niet vinden. Zag ook dat het INDEX-bestand gekoppeld aan het video-bestand verdwenen is. Gelukkig waren het maar 2 bestanden............. \r\n\r\n[B]Is er een mogelijkheid om deze 2 bestanden te herstellen ??????[/B]\r\n\r\nVast bedankt als je wilt reageren.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nMarja Zuurendonk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...