Ga naar inhoud

NL ondertiteling toevoegen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nHeb al wat posts bestudeerd, maar kom er toch niet helemaal uit. Ik heb een film met gedownload waarvan de bestanden in een Video TS map zitten (VOB, BUP, IFO). Nu wil ik deze van ondertitels voorzien en daarna de film branden op een DVD. \r\n\r\nIk heb al gekeken bij NL ondertitels sites, alleen krijg je daar zoveel ondertitels dat je niet weet welke je moet kiezen?!\r\n\r\nOok heb ik het programma Subtitle workshop willen gebruiken maar ik krijg dan de film niet te zien, ik krijg dan een melding over een video codec die er niet is ofzo. Ik dacht dat dit een goed programma was om ondertiteling toe te voegen, maar niet dus!\r\n\r\nM.a.w., waar moet ik op letten bij het downloaden van ondertitels? En waar kan ik een goed programma vinden die de ondertitels toevoegt aan de film?\r\n\r\nHoop dat iemand kan helpen, alvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;368953]je kunt er beter niks in veranderen , alleen de kleur van het letter type.\r\nverder zoals in de uitleg ;)[/QUOTE]\r\n\r\nTot zover iedereen bedankt voor de info! Begrijp ik het goed, het downloaden van films in avi of divx (is hetzelfde?) is handiger? Met name voor ondertiteling toevoegen. Vervolgens dan omzetten in DVD formaat?\r\n\r\nWeer bedankt, groet, :)
Link naar reactie
[QUOTE=gunny900;369436] avi of divx (is hetzelfde?) [/QUOTE]\r\n\r\nniet helemaal, een film is beeld + geluid deze zitten samen in een container zodat het beeld en geluid mooi samen lopen.\r\n\r\ndeze film kan je comprimeren (kleiner maken, zonder compressie is 1 uur film 13 gig)\r\ndit comprimeren doe je met een codec, dat kan bv divx of xvid zijn maar ook wmv , mpeg etc etc (dvd is trouwens mpeg2)\r\n\r\n\r\n[QUOTE=gunny900;369436] Begrijp ik het goed, het downloaden van films in avi of divx is handiger? Met name voor ondertiteling toevoegen. Vervolgens dan omzetten in DVD formaat?\r\n[/QUOTE]\r\nnee het downloaden van een film in dvd formaat incl ondertitel is handiger :D;)\r\nmaar dat spreekt voor zich
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Wel wat laat deze reactie, maar ik wil even mijn ervaringen meedelen.\r\n\r\nIk neem alleen maar avi fims met srt ondertiteling, sterker nog, ik had een mpeg 2 film en die heb ik eerst omgezet in Divx en daarna weer omgezet, met ondertiteling naar DVD.\r\n\r\nIk heb ook wel eens een dvd van ondertiteling voorzien [met behulp van de site avi2dvd] en dat ging ook goed, maar is wel omslachtig.\r\n\r\nIk werk met ConvertX en sub sync voor evt. synchronisatie.\r\n\r\nGr. Jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...