Ga naar inhoud

film langzamer afspelen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoe?\r\n\r\nIk geloof dat mijn antwoord toch aanknopingspunten[0] genoeg voor je heeft. Ik ben niet van plan om alles voor te kauwen, maar geef tips[0] waar je zelf mee verder kunt. Lukt dat dan niet, dan ben je meer dan welkom om nog eens terug te komen met meer vragen. Je vertelt dan wat je gedaan hebt, waar je naar gezocht hebt, en waar je vast bent gelopen.\r\n\r\nZo werkt het op forums. De hulp die je krijgt is gratis. Mensen besteden hun vrije tijd om anderen te helpen, en verwachten alleen een beetje inzet van de tegenpartij.\r\n\r\n\r\n---\r\n[0] In dit geval een aanknopingspunt: \'videobewerkingsprogramma\'. Ik denk zelfs dat het gratis Windows Movie Maker een slow-motion functie in huis heeft. Waarschijnlijk staat WMM al op je computer geinstalleerd!
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=johnsmile;365288]Graag wil ik onderdelen van mijn vakantiefilm (avi) langzamer afspelen.\r\nVolgens mij moet er een progje zijn die dat kan?\r\nMet Nero 6.0, die op mijn p.c. staat, kan ik de film knippen en later weer aan elkaar plakken.\r\nWie weet wat?\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nJohn[/QUOTE]\r\n\r\nDe vakantiefilm langzamer afspelen kan in Pinnacle Studio 9 (is wel effe zoeken), maar dat gaat dan wel ten koste van het geluid.\r\n\r\nRuud
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...