Ga naar inhoud

Systeem reboot niet goed na partitionering


Aanbevolen berichten

Hoi mensen,\r\n\r\nOngeveer 1 week geleden hield mijn trouwe Geforce 7600 er mee op en heb ik een Geforce 8800 GTX aangeshaft. Ik heb deze zelf in het moederbord geplaatst ( en de voedingen van beide CD-drives ontkoppeld omdat deze GPU nogal gulzig is. Maar toen bleek bij rebooten dat de HD ook nog eens stuk was ( schijfleesfout). \r\n\r\nVervolgens heb ik een nieuwe voeding en een nieuwe HD aangeschaft en deze in de systeemkast geplaatst. Vanaf de CD-drives opgestart en een partitie van 80GB aangemaakt, nadat deze partitie was aangemaakt reboote het systeem automatisch. Na de detectie van beide drives, toetsenbord, muis en HD, kreeg ik het bericht: [I]de hardware configiratie word gecontroleerd...\r\n[/I]\r\nWaarna het bericht verdwijnt en een knipperende underscore \"_\" links boven in beeld verschijnt. Het systeem gaat hier helaas niet verder met de instalatie :cry: .\r\n\r\nIn de BIOS heb ik zowel beide CD drives als de HD als primary boot device geprobeerd.\r\n\r\nIk zal proberen de specificatie op te sommen voor zover ik deze weet.\r\n\r\nADM Athlon 3600mhz\r\n2 maal 1024 werkgeheugen\r\nMaxtor 320GB HD \r\nMOBO: A8N-VM CSM\r\nGPU: Geforce 8800 GTX 768 mb PCI-e, dubbele DVI uitgang\r\n1 CD drive\r\nDVD_RW\r\nZalman 500 w voeding\r\n\r\nKan iemand mij helpen of teminste in de goede richting wijzen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...