Ga naar inhoud

ComputerTotaal niet te downloaded op iPad en in iBooks?


Gertvanlaar

Aanbevolen berichten

Ik moet een leesbril gebruiken en ik kan door al die kleurtjes het papieren blad maar gedeeltelijk lezen. Ik ben dan ook heel blij met de digitale app, op de iPad gaat het lezen goed (hoewel er tijdschriften zijn die het veel beter doen). Echter wordt de app sinds januari door jullie niet meer gebruikt. Het is met gelukt het nummer van maart in iBooks te krijgen. April heb ik gemist. Nu probeer ik mei in iBooks te krijgen, maar dat werkt weer niet. Ik vind dat jullie overgang van de app naar de nieuwe downloadmethode erg onprofessioneel is gegaan. En dat het nu niet werkt is ronduit beschamend voor een computerblad. Mijn verzoek is dit voor de volgende editie op orde te hebben. Contact me gerust als er vragen zijn of iets moet testen.
Link naar reactie
Het is niet simpel het wel/niet hebben van een link. Editie 201604 download wel en is te lezen in iBooks, edities 03 en 05 niet. Het is ook niet van deze tijd een mail ontvangen dat er een te downloaden blad beschikbaar is en dan via een link te moeten downloaden. De Computer Totaal app deed het beter en was wat mij betreft goed genoeg. Plus dat de nieuwsitems leuk waren om te lezen. Terug naar de app?
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...