Ga naar inhoud

All-Round PC


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil maandag een nieuwe pc gaan bestellen bij HiQ in duitsland\r\nnu had ik een leuke computer voor een leuke prijs gevonden\r\nnu vind ik de prijs eigenlijk te goed voor wat je krijgt\r\ndaarom wil ik aan jullie vragen is het ook daadwerkelijk een goede pc\r\n\r\nhier onder de specificaties\r\n\r\n Gehäuse: (13470) Miditower CoolerMaster Elite RC-330 schwarz/silber o. NT \r\n Netzteil: (16142) Netzteil 460 Watt Silent Retail 120mm 20/24 2xSata 1xPCIx \r\n Mainboard: (18185) MB Asrock ALiveNF5-eSATA2+ Sound,Lan,SATAII \r\n Prozessor: (14843) AMD AM2 Athlon 64 X2 6000+ 2x3,0Ghz BOX 2x1024Kb L2 Cache \r\n Arbeitsspeicher: 2x (11190) 1024MB PC2-5300 Aeneon \r\n Grafikkarte: (18438) NV GF8 8600GT 512MB XFX 540M TV DVI Retail \r\n Festplatte: (16994) SATA 250GB 7200 8MB Samsung HD250HJ SATAII 7200rpm \r\n DVD-Brenner: (17840) LG GSA-H58N (bulk) \r\n Zubehör/Sonstiges: (17489) Sharkoon Gaming Bundle /Headset GHS-1 /Mauspad / Rush Mouse \r\n Dienstleistung: (13951) Dienstleistung HiQ Servicebundle Bronze \r\n\r\nEn dit voor de prijs van 499,00\r\n\r\nIk wil de pc gebruiken voor spelletjes zoals\r\n\r\nGTA San Andreas\r\nCounterstrike Source\r\nCall Of Duty 4 ( hoeft niet op super specificaties te spelen)
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;362662]Merkloze voeding, budgetmoederbord, te lichte videokaart, merkloos geheugen. Wellicht net even iets té goedkoop dus. Ik zie ook geen windows, dus dat komt sowieso nog bij de prijs (min. 90 euro voor vista).[/QUOTE]\r\n\r\nik hoef geen vista heb al een besturingssysteem\r\ngeheugen isniet merkloos het merk is aeneon dochtermerk van infineon\r\nvideokaart is goed voor mijn bezigheden\r\nvoeding en kast worde na verloop van tijd anders
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...