Ga naar inhoud

Router resetten!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een Linksys router (model:BEFW11S4, versie 4) en sinds een aantal weken doet hij het niet meer? Ik heb al geprobeerd om hem te resetten, maar dat werkt niet. Als ik de router verbind met kabels met mijn notebook of desktop dan probeerd windows verbinding te maken maar schakelt telkens uit en dat herhaalt zich non-stop. Met wireless lukt het me niet om verbinding te maken, mijn router staat versleuteld op WEP, ik heb de sleutel maar ik kan geen verbinding maken. Als ik verbinding maak met wireless zie je voor een minuut dat windows bezig is om verbinding te maken en dan wordt het singaal afgesbroken en de lijst met verbindingen vernieuwd.\r\nIk heb ook al naar Linksys zelf een mail gestuurd met het euvel en zei kunnen mij ook niets slims vertellen:| Ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen!\r\n\r\nMVG,
Link naar reactie
Dat had ik in het begin toen de router nog werkte ingesteld en op een dag deed niets het meer. Nornaal als je problemen hebt reset je de boel, opnieuw vesleutelen en klaar.\r\nDe nieuwste firmware versie staat er op ja en ik denk dat dat het probleem ook is! Maarja, hoe verander ik het nu als ik er op geen mogenlijkheid meer in kom?\r\n\r\nMVG,
Link naar reactie
Als je hem gereset zou hebben, dan zou je als het goed is geen wifi hebben, of hij zal dan op standaard staan. Als je wilt connecten moet je het dus via utp doen. Ook moet je ip op automatisch verkrijgen staan op de pc (of je moet al in de juiste ip range zitten). Dhcp zal standaard namelijk aan staan. En branden er wel lampjes op de router? .....\nLinksys is cisco, en dat is zeker geen vuilnis :) Wel jammer dat het na de garantie is ;(
Link naar reactie
sluit alleen de router op je pc aan en benader je router via de webpagina meestal 192.168.2.1 dit adres staat in de handleiding van je router.\r\n\r\nJe hebt geen internet verbinding nodig, ga er met internet explorer heen door het adres in je bovenbalk te typen.\r\n\r\nGebruik je gebruikersnaam en wachtwoord om in je router te komen. Kijk of daar alles goed staat en verander het desnoods.\r\n\r\nsave nu de instellingen in je router en dan zou ie het moeten doen, doet ie het niet kijk dan of je voeding nog genoeg spanning doorgeeft met een stroom meter.\r\n\r\nKom je niet in je router door het adres in internet explorer te doen dan wordt het een nieuwe router kopen.\r\n\r\nBen het met Maximus eens dat Linksys geen slecht label is ivm met het cisco binnen werk.\r\n\r\nNetgear, belkin, linksys maakt niet uit wat erop staat vaak zit er cisco binnenwerk in.\r\n\r\nHeb je alles van een merk dan raad ik je aan om het zelfde merk opnieuw te kopen ivm eventuele problemen van werking tussen verschillende merken.
Link naar reactie
[quote=spaanderman;361693]Ik had al een fabricage gemaakt van wat tape en en stukje potlood en dat twee maanden laten zitten:| Denk dat her kasje gewoon verrot is en Linksys gewoon vuilnis is!:))En dit soort dingen gebeuren altijd als de garantie een paar dagen verlopen is:))))))[/quote]\n \nDie dingen kunnen inderdaat ook wel eens een keer kapot gaan.\nHeb dit zelf met een sitecom gehad.\nGewoon een nieuwe gekocht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...