Ga naar inhoud

Splitter probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nOnze ISRA ingang thuis is in 2 gesplitst:1 naar boven en 1 beneden. Wegens een paar redenen moet de router/modem boven aan de ISRA hangen en de telefoon beneden maar we hebben maar 1 adsl splitter dus gebruikte ik die voor de modem. Hierdoor krijgen we veel geruis op onze telefoon omdat de splitter dus ook voor de telefoon moet hangen. Maar dit gaat nogal moeilijk omdat de router/modem boven moet blijven en de telefoon beneden. En in de garage( waar de ISRA binnenkomt en gesplitst word) is er alleen een dradenschema dus een gewone splitter kan daar niet geinstalleerd worden. Nu is men vraag of ik niet gewoon een extra splitter kan kopen en die ook voor de telefoonlijn hangen. Dus dan heb ik 1 splitter boven die ik alleen neem voor ADSL en de andere beneden die alleen een uitgang heeft naar de telefoon en waarbij dus de ADSL kant niet gebruikt word. snap je me? :P\r\n\r\nVriendelijke groeten,\r\nNiels;)
Link naar reactie
Hallo NielsL.\n \nEen 2e splitter haald alleen de signaalsterkte naar beneden. Waardoor je een instabiele verbinding zult krijgen. Maar meestal is de telefoon bekabeling uitgevoerd met 4 adrerige kabel. Als dat bij jouw ook het geval is, is onderstaand schema bruikbaar.\n \n[IMG]http://help.rotosoft.no-ip.org:8080/aansluitenmodem1.jpg[/IMG]\n \nVriendelijke groeten Erik Rothuis\n
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...