Ga naar inhoud

iso bestanden


Aanbevolen berichten

Hoi\r\n\r\nIs er een mogelijkheid om een iso bestand te verkleinen?\r\n\r\nIk heb namelijk een iso bestand van 4.700.536.832 bytes en ik kan deze niet op een dvdv branden.\r\nEchter met een iso van 4.699.979.776 lukt dit wel.\r\nik moet hem dus maar een klein beetje verkleinen.\r\nals iemand een oplossing of een idee heeft dan hoor ik het graag.\r\n\r\nvriendelijke groet sander
Link naar reactie
Als je Nero gebruikt kun je de DVD overburn optie proberen via de opties en expert fucties.\r\n\r\nJe zou hem ook kunnen mounten met Deamontools, de bestanden die nodig zijn kopieëren en daar een DVD van maken, alhoewel dat niet gaat als het een opstartbare DVD is, want dan is die niet meer opstartbaar.\r\n\r\nIsoBuster of UltraISO zou je ook kunnen gebruiken om overtollige bestanden eruit te halen.
Link naar reactie
ik weet niet precies wat ik heb gedaan maar het is me wel gelukt.\r\nheb inderdaad iets verandert in nero maar hoe is voor mij de vraag.\r\nhet belangrijkste voor mij is dat het nu werkt.\r\nen deamontools werkt wel maar het was een iso voor de Wii dus daar heb ik dan niet zoveel aan.\r\nthx voor de reacties die ik heb gekregen.\r\n groeten sander
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...