Ga naar inhoud
  • 0

Internet Beveiligen


Anoniem2

Vraag

Ik heb sinds een paar uur LAN verbinding van Tele2\r\n\r\nWe moesten niets van passworden of zoiets invullen, juist kabels insteken en het werkte/werkt, \r\n\r\nNu ging ik het bij mijn zus die een ontvanger heeft installeren, zodat het draadloos ging,\r\nmaar daar kwam op \"Bent u zeker dat u wilt surfen op een onbeveiligd internetverbinding\" ofzoiets, en inderdaad toen dacht ik eraan dat het internet waar ik nu op zit, onbeveiligd is,\r\n\r\nHoe zet ik hier een passwoord op of hoe beveilig ik het?
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik zou beginnen voor een paar euro een kleine hardwarefirewall te kopen. Die plaats je dan tussen je win98 SE machine en het netwerk van Tele2.\r\nStandaard zorgt zo\'n firewall ervoor dat jij wel verbindingen naar het internet kunt maken maar omgekeerd geen toegang tot jouw machine mogelijk is.\r\n2 Voorbeelden:\r\nD-Link DI-604 ([url]www.dlink.nl[/url])\r\nLinksys BEFSX41 ([url]www.linksys.nl[/url])
Link naar reactie
  • 0
Hoe gecharmeerd ik ook ben door de volgende lieve handtekening van @dr!\n\n\"[I]Win98 SE is geinstalleerd, ik wil willem1940, erikvanhouter, anachoen lange pier bedanken om me te helpen![/I]\"\n\ntoch geeft het hier wat verwarring, want ik denk niet dat het (alleen) om Win 98SE gaat. Dat besturingssysteem is pas op 26 dec. geïnstalleerd, dus ik denk dat @dr! beter kan vermelden om welk besturingssysteem (of systemen) het nu gaat ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...