Ga naar inhoud

Kan niks meer met IE


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op dit moment is er iets heel vaags aan de hand.... IE werkt niet meer naar behoren, maar het gekke is dat ik het ook niet meer ongedaan kan maken met systeemherstel.\r\n\r\nIk heb dus Windows XP Home, met IE 7 geinstalleerd. Nu heb ik een beveiligingsupdate van MS gedownload en deze is automatisch geinstalleerd. Gevolg geen menu\'s meer in IE, mijn rechtermuistoets werkt niet meer en downloaden kan niet meer. Het enige wat ik nu kan doen is browsen op internet en posten op forums.... :( Downloaden kan ook niet meer, het lijkt wel of ik nu zo\'n internetcafe InternetExplorer heb..... \r\n\r\nDus een andere browser downloaden, bijvoorbeeld Opera kan op dit moment ook niet...\r\n\r\nDe ALT toets om menu naar voren te toveren in de browser werkt niet, dus ik heb een beetje ellende hier...\r\n\r\nDe grootste ellende is wel dat ik de installatie cd van Windows XP kwijt ben geraakt met verhuizen, dus ja.... wat moet ik nu doen....
Link naar reactie
[B]Opstarten in de veilige Modus, onder F8, deze toets direct indrukken, na het opstarten!! Als de veilige modus klaar is, dan in deze situatie systeemherstel uitvoeren, en als dit niet gaat, alle laatste updates verwijderen(denk alleen die van I.E 7), dan opnieuw opstarten, dit zou moeten lukken, hier ook wel eens gedaan!! Succes!;)[/B]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...