Ga naar inhoud

Kan men va een Video-DVD,alleen de audio rippen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Forummers.\r\n\r\nLaatst een Video-DVD gekocht en voor eigen gebruik deze willen branden met Nero.\r\nNiet dus,kreeg een vermelding,dat deze beveiligd was en was ook nog 7.9 GB groot.\r\nWil perse niets illegaals ondernemen,want dan stopt deze discussie.\r\nLegaal een site gevonden op : [url]www.shareup.com[/url]\r\nMaar,hier staan teveel progjes op die je kan downloaden, maar welke kan ik nu kiezen ?\r\nOf is dit nu onmogelijk,dat dit werkt of mogelijk is ?\r\nOok nog een probleem is,het Engels had liever in het Deutsch gehad.\r\nMaar ja je kan niet alles hebben,niet waar ?
Link naar reactie
[quote=Animal;359575]Een erg goed prg is dvdshrink.\nKun je erg veel dvd\'s mee kopieeren en ook kleiner mee maken zodat ze op een normale dvd passen .\nAls ook nero op je pc staat gaat shrink zelfs ook branden.[/quote]\n\n\n[QUOTE][B] Kan men va een Video-DVD,alleen de audio rippen.[/B][/QUOTE]\n\nKan Shrink ook de audio naar mp3 rippen?
Link naar reactie
Wil julie alle 3 bedanken voor de progjes,die ik een voor een allemaal ga benutten.\r\nDe handleidingen en screenshots, in het Engels, zijn zeer begrijpelijk te lezen.\r\nHiervan printscreens gemaakt en willen printen, maar het \"[B]Zwarte Goud[/B]\" is bijna op :mrgreen:\r\nOok het uitvoeren lijkt mij geen problemen te geven.\r\n\r\nDus de video-dvd copïeer ik naar de HD mijn muziek en apart de audio branden op CD.\r\n\r\nNogmaals dank.\r\nCuizenïer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...