Ga naar inhoud

Windows wil niet updaten.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nMijn pc is de heletijd van die beveiligings updates aan het downloaden, en als ie dat heeft gedaan wil ie het installeren, en dan staat er installeren van updates is mislukt, probeer het nog een keer door u computer opnieuw op te starten.\r\n\r\nGedaan en weer hetzelfde porbleem.\r\nOok staat er Computer afsluiten en dat er dan updates geinstalleerd worden ken je vast wel.\r\n\r\nOplossingen help aub, mijn pc wordt er sloom door, door het downloaden, en mijn pc is niet beveiligd....\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nSorry voor de taal ben beetje moe.
Link naar reactie
[QUOTE=Eagle;359198]Welke Windows versie heb je?\r\nIs het een legale versie?\r\nBen je ingelogd als administrator (of in ieder geval iemand met dergelijke rechten)?[/QUOTE]\r\n\r\nHet is een legale versie zat bij mijn dell computer toen ik hem bij dell kocht.\r\nIk heb windows xp weet niet of het sp 2 is want zijn 85 updates die hij wil installeren en ik ben beheerder van de pc dus administrator (beheerders account).\r\n\r\nNog meer info nodig vraag het maar ;)
Link naar reactie
Of er een servicepack is geïnstalleerd, kun je in eigenschappen van deze computer zien.\n\nVoorbeeld: [url]http://blog.joeware.net/wp-content/uploads/2006/12/WindowsLiveWriter/IaddedmyworklaptoptomyhomedomainandnowI_96FD/SystemProperties_thumb.gif[/url]\n\nAls je nog geen SP2 hebt, download en installeer die dan eerst. Vervolgens ga je naar de windows update pagina, en installeer je de nodige updates handmatig.\n\nDownload link voor SP2: [url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en[/url]\n\nNB: je hoeft SP1 niet eerst te installeren.
Link naar reactie
Ook via de windows updat pagina doet ie het niet en die info (Jetz downloaden) die zit vol fouten, tenminste dat denk ik want ik heb net een kwartier ofzow zitten wachten totdat mijn pc opnieuw was opgestart omdat windows fouten moest herstellen, en er stond update.dll zwevende bestanden en dat soort dingen...\r\n\r\n\r\nOja moet ik bij die 2e link alles downloaden?
Link naar reactie
Als je XP opnieuw installeerd, dan kan het inderdaad een poos duren voordat hij weer bij de tijd van nu is. Ook al heb je SP2 erbij op staan.\nWel controleren wat je binnenhaald, want zoals die vreemde talen hoeven er natuurlijk niet bij op.\nAlthans ik doe dat niet.\nWanneer je een officiele versie hebt, geeft het binnenhalen normaal geen problemen.\nMijn zoon heeft ook een officiele versie, maar als hij vanaf cd gaat installeren vanaf 0, is hij veel langer bezig dan ik, met mijn achterdeur versie met sp2 erin.\nWat doe je dan tegenwoordig ?\nEr zijn al versies te vinden met alle updates erin, van een maand oud, ben je nog sneller klaar.\n \nMaar je kunt beter een goede Backup Image maken, zit je altijd goed, maar kost veel tijd als je het goed wilt doen.\nBen je er in 1x af.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...