Ga naar inhoud

Meerdere films op 1 dvd?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk probeer meerdere avi files om te zetten naar dvd files dit lukt goed maar hoe krijg ik er nu meer op 1 dvd? want heb ooit wel eens dvd\'s gedownload en toen hadden ze zelf een mooi menutje gemaakt en dan kon je daaruit klikken op de film die je wou zien waarmee doen ze dat heb in mijn bezit\r\n\r\nDVD Shrink\r\nDVD Lab\r\nDVD Encrypter\r\nDVD2One\r\nInterVideo DVDCopy 3\r\n\r\nWil dat met deze programma\'s? ben al wel aan stoeien geweest met InterVideo DVDCopy 3 maar dan krijg ik een standaard titel menu met 1 ts_video 1 ts_video2 etc etc maar dan weet ik niet wat wat is\r\n\r\nwie o wie ken me verder helpen?\r\n\r\nGroetjes Roy
Link naar reactie
ik heb dit ooit eens gedaan met DvdRemakePro\r\nmaar hou er erkening mee dat dit best moeilijke materie is allemaal.\r\nen je loopt ook tegen het probleem beeldkwaliteit aan.\r\nals het gewoon complete films zijn van 90 min zou ik er niet aan beginnen en al helemaal niet met shrink want dan blijft er niks over van je beeld. je zal dan echt moeten transcoderen.\r\n\r\nmochten je films kort zijn en je wil meer weten van remakePro dan hoor ik het hier wel.\r\nmocht je toch meerder films op één dvd willen zetten, laat het maar horen.
Link naar reactie
ja als de kwaliteit je toch niet uit maakt...\r\ndan heeft de link over een goeie manier van verkleinen geen zin. Maar als je \'m toch hebben wil,\r\neerst hier even lid worden [url]http://forum.ftd.nu/[/url]\r\nen dan deze link volgen [url]http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=327339[/url]\r\n\r\n2 films samenvoegen, (het is voor mij ff geleden hoor, dus..)\r\nopen DvdRemakePro\r\nklik op dvd toevoegen\r\nzoek de dvd op en dubbelklik de eerste .IFO\r\n\r\nnu zit er ergens een functie om nog een dvd toe te voegen\r\nzoek de dvd op en dubbelklik de eerste .IFO\r\nen nu moet je de dvd opslaan op de harde schijf.\r\n\r\nzo kan je er meerdere samenvoegen, hierna dvd menu maken (met bv nero)\r\nen shrinken naar 4.3 gig
Link naar reactie
tis me gelukt maar nu nog een vraag ken dit ook met avi bestanden? nu moet ik zeg maar ifo van de dvd\'s inladen maar weet je ook een programma of misschien kan DVDremake Pro het ook wel het zelfde maar dan met avi\'s een menu maken met bij spiderman dan onder spiderman de avi zetten. Pirates of the carribean daar de avi van die film en dat dan zeg maar saven tot een dvd of kan en bestaat dat niet? hoop dat je me begrijpt \r\n\r\nGroetjes Roy
Link naar reactie
Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten ,maar je krijgt natuurlijk wel erg slechte kwaliteit ,tenzij het erg korte filmpjes zijn.\nEen lange film met shrink bewerken om hem op een normale dvd te krijgen geeft al flinke vermindering van kwaliteit.\nEn de dvd\'s zijn tegenwoordig zo goedkoop ,dat het ook weinig nut heeft om daar op te bezuinigen.\nAls het echt handig moet ,zodat je geen dvd\'s hoeft te wisselen ,kun je beter een externe hd kopen die je op je tv kunt aansluiten ,en waar je heel veel dvd\'s op kunt zetten.
Link naar reactie
niet helemaal, je moet het zo zien:\r\navi is een container formaat , dit houd in dat er meerdere soorten in kunnen, bv divx (1,2,3,enz de nieuwste is nu 6.nog wat) maar ook xvid.\r\ner zullen ongetwijfeld nog meer codecs zijn die in een avi gaan.\r\n\r\nmaar er past nog een formaat in de avi container, nl dv-avi.\r\ndit is (in tegenstelling tot divx en xvid) [B]niet[/B] gecomprimeerd.\r\nvolgens mij (maar dat weet animal beter) is één uur dv-avi [U]13 gig[/U] , ja dat is ff slikken hè.\r\neen gewone film dvd (die uit de winkel) is voor één uur tussen de 3 en 5 gig\r\neen divx /xvid film is afhankelijk van beeld- en geluidkwaliteit voor één uur tussen de 600 en 1200 MB.\r\n\r\nje kan dus de film decomprimeren en dan opslaan als dv-avi.\r\nen \'m hierna bewerken met het genoemde programma.\r\n\r\nnaar mijn weten kan je met VirtualDub een avi decomprimeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...