Ga naar inhoud

Windows Movie Maker en Dig. fotocamera


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste lezers,\r\n\r\nMet mijn digitale fotocamera maak ik ook wel vaak korte filmpjes. Deze wil ik gaan bewerken/plakken tot 1 langere film met Windows Movie Maker versie 5.1.\r\nDeze bestanden staan opgeslagen in de computer als zgn \"BS-player files\".\r\nAls ik deze in WMM importeer naar de collecties, dan kan ik op het storyboard de scene goed zien.\r\nZodra ik deze scene op de tijdlijn plaats, hoor ik wel het geluid maar zie geen beeld meer.\r\n\r\nRaRa hoe kan dit???:confused:\r\n\r\nGroet van een leek.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;356154]Is waarschijnlijk een soort videobestand wat niet door WMM wordt ondersteund. (mpg4 ofzo)[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nDit is wat er in de handleiding staat van de camera ( Pentax optio S7 ):\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"]Video AVI (DivX® MPEG-4 DivX), ca. 30 fps met geluid, video\r\nantibeweeg (27 fps beeldsignalen vastgelegd op 30 fps)[/COLOR]\r\n\r\nZal mijn probleem wel goed gaan met Pinacle ??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...