Ga naar inhoud

beeld verbeteren van oude vhs -denk ik] blokkerige er uit halen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo \r\nik ben een video bestand van queen live at the rianbow aan het downloaden \r\nmorgen klaar nog 9 uur staat. \r\nalleen die video staat ook op video.google \r\ndaar is hij natuurlijk blokkeriger,\r\nen ik download hem in wat beter beeld \r\nmaar hij is ook blokkerig en ik wil dat er er dan uit halen,\r\nhoe krijg ik dat voor elkaar.\r\nik heb pinnecal 11.\r\nen het is echt voor eigen gebruikt \r\ndus voor mijn verzalmeling \r\nhier de link van video.google\r\n[url]http://video.google.nl/videoplay?docid=-6456985434956491654&q=queen+live+at+duration%3Along&total=226&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=2[/url]\r\nheb ik niet geupload hoor maar is denk ik het zelfde bestand \r\nalleen wat slechter \r\nik denk zelf dat het een omgezette vhs is en de beelden slechter zijn geworden door al het verkleinen door het downloaden \r\n\r\nbedankt alvast
Link naar reactie
Kun je niks mee doen.\nKwaliteit die er niet is kun je er niet bij maken.\nAls je goede videobeelden van Queen wilt kun je beter een dvd er van kopen ,of als je toch wilt downloaden ,een videobestand volgens de dvd normen downloaden ,of een divx (avi )bestand.\nMeestal staat er de reolutie bij.,dus kun je al weten hoe de resolutie zal zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...