Ga naar inhoud

Welke Editor ?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey, ik heb een Video Editor nodig, iets beter dan dat lastig windows movie maker ding..\r\n\r\nIk ben bereid om er voor te betalen maar ik ben niet rijk snap je, ik zou graag eentje hebben met een paar effecten en liefst iets rond de 60 Euro ofzo :)\r\n\r\nHet mag ook een gratis zijn als je er een weet, post ze dan maar..\r\nBij voorbaat dank\r\n\r\nD\' Hont David\r\n=========================\r\nPS.\r\nIk werk allang met photoshop enz. ik weet heus wel hoe zo\'n dingen werken.\r\nDus moeilijkere proggies, mag je van me ook posten ;)
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;352392]Pinnacle en Magix kosten tegen de 100 euro.\r\nUllead MediaStudio Pro ,,en Adobe Premiere kosten een veelvoud daarvan.,maar zijn wel de semi proffessionele.\r\n \r\nOja ,je films worden echt niet beter van effecten !!! en in de nieuwste versie van moviemaker zitten er ook erg veel.[/QUOTE]\r\n\r\nUhm okay.. 100 Euro is ook acceptabel\r\n\r\nMagix video zie ik nog wel zitten maar wat is daar echt mee mogelijk, ik heb de site daarjuist van bekeken, en het lijkt mij dat ze je een optie bieden om makkelijk je dvd\'s mee te kunnen plakken en dit is niet echt wat ik wil..\r\n\r\nIk en mijn broer gaan wat world of warcraft filmen en zelf voice overs doen, het moet iets grappig worden en met effecten bedoel ik niet dingen die niet kunnen in het spel maar met een serieuze transactie effectjes (van ene clip naar andere) en natuurlijk ook makkelijk knippen en plakken. niet om een \"mijn eigen dvdtje\" te maken..\r\n\r\nEn pinacle ik heb daar een tv naar pc programma van, is wel goed, maar misschien meer info erover of een linkje ?\r\n\r\nEn gratise zijn er niet zeker :p
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;352409]Windows Movie Maker; gratis bij XP of Vista. In veel gevallen zelfs al voorgeinstalleerd.\r\nBiedt niet zoveel mogelijkheden als de commerciele tegenhangers, maar misschien heb je er genoeg aan.[/QUOTE]\r\n\r\nNee eigenlijk niet, ik heb er iets tegen, soms loopt dat rotding gewoon vast, en het is ook niet praktisch, nog maar te zwijgen over de onproffesionele wit/blauw gedoe voor titels en credits..\r\n\r\nEhm, maar kan iemand misschien infomatie geven over Magix video deluxe ofzo :)\r\nOp de site wel gekeken maar er staat niet veel over editing zelf
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Wat alleen blauw-qwit in Movie Maker?\r\nKijk eens goed, je kunt kleuren van achtergrond en van tekst prima veranderen of aanpassen. Kijk onder Titels maken en klik op de gekleurde letter. Je hebt de mogelijkheid uit meerdere titelvormen, maar je moet het zorgvuldig instellen. Op die manier kan Moviemaker prima voor filmpjes worden gebruikt. Bovendien hel;emaal gratis. En je hebt programma\'s (zie Google) waar je WMV kunt omzetten naar AVI en Mpeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...