Ga naar inhoud

Nieuwtje


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben abonnee van zowel VHM (nu Video Emotion) als Digital Movie en zag dat hoofdredacteur Pieter Reintjes nu bij de redactie van Digital Movie zit. Denk dat dit, vanwege zijn software-achtergrond een goeie zet is van Digital Movie. Las ergens dat Pieter vooral werd aangesproken door de \'crossmediale\' aanpak van Digital Movie, aangezien het zowel in papieren vorm als online uitkomt. Volgende uitspraak uit een persbericht van hem illustreert het goed lijk me: \"Frits Kraefft, hoofdredacteur van Digital Movie, kwam ik al regelmatig tegen toen ik de redactie van VHM verzorgde. Ik denk veel van hem te kunnen leren, met name op hardwaregebied. Zelf wil ik met name de software-items verzorgen; filmtips, montagepakketten, workshops etc. Scala loopt voorop wat crossmediaal uitgeven betreft, doordat de uitgaven zowel op papier als online verschijnen. Ik geloof zeer sterk in deze aanpak en kan nu mijn ideeën hieromtrent kwijt, wat me een enorme uitdaging lijkt.\"\r\n\r\nWat vinden jullie (in het geval jullie één van de twee lezen) van de overgang?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...