Ga naar inhoud

Problemen met muziek


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Het volgende\r\nIk heb 4 banden vhs op studio 9 gezet. Bij elkaar 10 uur.\r\nIk heb het in studio 9 verwerkt veel geknipt en nu nog ongeveer 4 uur over. Ben nog bezig. Weet dat er 2 ur op kan uiteinelijk. Nu heb ik een deel van dit project 20 minuten een andere naam gegeven. Probleem:!! Ik kan er echter geen muziek onder zetten. Hij pakt hem niet. Nooit eerder gehad. Hij zoekt het wel op (sommige cd\'s herkent hij omdat ze eerder gebruikt zijn maar ik heb ook een niuewe geprobeert.\r\nNormaal zie je een balk en brandt hij in enkele seconde ne daarna hoor je dan de muziek die gebrand is. nu hoor je metten de muziek en dan brandt hij zeer langzaam tot nummer voorbij is en dan geeft hij het volgende :\r\n\r\nStudio.exe toepassingsfout de instructie op 0x7c168f1d verwijst naar gheugen op 0z0000001c de lees of schrijfbewerking (read) op het geheugen is mislukt \r\n\r\nD: Heb ik 141 gb en er staat nu 89,6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...