Ga naar inhoud

videobewerking pinnacla / sony dcr 52 se


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Het software programma Pinnacle Studio Plus versie 10 heb ik afgelopen week aangeschaft. Nu doet zich het probleem voor dat de op de computer onder piction motion browser opgeslagen video niet kan worden geopend in het videobewerkingsprogramma van pinnacle. Ik heb een Sony camcorder SR 52, met het bijgeleverde programma picture motion browser heb ik dus de videobeelden van mijn camera gedownload en opgeslagen op de harde schijf van mijn computer als extensie mpeg-2. Het Picture motion bestand kan ik openen in Pinnacle bestand om daar te bewerken naar een professionele film. echter Pinnacle blijft aangeven, ondanks de benodige encodering code, een nieuwe activeringscode encode aan te schaffen.In mijn computer heb ik een poort IEEE1394 dit zou een eerste probleem zijn wat ik, denk ik heb, opgelost. Een leverancier heeft me inmiddels gezegd dat ik waarschijnlijk de nieuwste versie van Pinnacle, versie 11, aan dien te schaffen voor volledige videobewerking met Sony DCR 52 SE.
Link naar reactie
Je bent in bezit van een hd kamera zonder firewire aansluiting, de opname worden opgeslagen in mepeg .Je zal naar een programma moeten kijken die er mee om kan gaan ,voor je een upgrade haal van Pinnacle zou ik eerst informeren of je de film kan bewerken in mepeg. Inter video win DVD creator kan er wel mee om gaan maar is een simpel programma met minder mogelijk heden.\r\nSucces
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...