Ga naar inhoud

Veranderen naam account lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een Acer Aspire 1350 laptop met 1 account (jwgroen). Dit is tevens de beheerdersaccount. Als de schermbeveiliging aan is geweest zie ik een schermpje met:\r\n\r\nComputer ontgrendelen\r\nDeze computer is in gebruik en is vergrendeld. \r\n\r\nDeze computer kan alleen worden ontgrendeld door ACER-79A00I6XQ1\\modern (jwgroen).\r\n\r\nGebruikersnaam: modern\r\nWachtwoord: \r\n\r\nZonder wachtwoord in te typen (heb ik ook niet ingesteld) wordt de pc ontgrendeld. Alleen blijft de naam \"modern\" er in staan (geen idee hoe die daar komt).\r\n\r\nHaal ik in het venster \"modern\" weg en typ ik daar \"jwgroen\", dan wordt de pc ook ontgrendeld.\r\n\r\nBij \"gebruikersacccounts\" in het configuratiescherm staat bij de account als naam gewoon \"jwgroen\".\r\n\r\nMijn vraag: hoe krijg ik dat woordje \"modern\" weg? Het staat zo vreemd, ik heb dat helemaal niet ingevuld.
Link naar reactie
[QUOTE=sjouwer;347555]ik denk toch dat je dat welingestelt hebt\r\n\r\nalleen, heel snikkie, als administator\r\n\r\nmijn machine staat bekent onder naam a.... en de gebruiker is a...\r\n\r\nals ik op mijn netwerk ga kijken staat ie bekent onder naam a.... en niet onder a...\r\n\r\nen dnek dat bij jouw hetzelfde geval is[/QUOTE]\r\n\r\nMaar hoe is het op te lossen?
Link naar reactie
Als jwgroen het enige account is wat bij gebruikersaccounts staat (naast gast en administrator eventueel) dan wordt het inderdaad lastig om die \"modern\" weg te halen.\r\n\r\nIndien het echt om een netwerk inlognaam gaat dan zou het wel eens kunnen zijn dat bij de netwerkprotocollen naast Microsoft Client Netwerken ook Microsoft Novell netwerken geinstalleerd staat, je zou dat dan eens kunnen weghalen, dan zou de aanmelding hiervoor ook weg moeten zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...