Ga naar inhoud

Kopiëren van HDD (JVC) naar PC


Aanbevolen berichten

Hoi, wie kan mij helpen?\r\n\r\nIk heb diverse films van video naar de HDD-drive van mijn JVC dvd-recorder gekopieerd en bewerkt. Nu is de lezer van de DVD-drive kapot en er moet nieuwe software worden geïnstalleerd. Nu ben ik bang dat ik al mijn filmpjes op de HDD-drive kwijt raak. Volgens de reparateur moet ik de filmpjes op de computer overzetten als back-up mocht dit inderdaad het geval zijn. Ik heb echter geen idee hoe ik dat moet doen? Wie weet dat wel?\r\n\r\nBedankt! Arjan
Link naar reactie
Als de lezer van de dvd drive wordt vervangen ,en als er nieuwe software moet worden geinstalleerd heeft dat waarschijnlijk geen gevolgen voor de films op de hd.\nDe software voor de dvd lezer is waarschijnlijk firmware ,en die staat niet op de hd.\nAls je de informatie van de hd uit de recorder over wilt zetten naar je pc ,dan zul je de hd er uit moeten halen ,en dan is er ook nog eens veel kans dat je pc de informatie helemaal niet kan lezen omdat het er in een ander formaat opstaat.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;347548]Als de lezer van de dvd drive wordt vervangen ,en als er nieuwe software moet worden geinstalleerd heeft dat waarschijnlijk geen gevolgen voor de films op de hd.\r\nDe software voor de dvd lezer is waarschijnlijk firmware ,en die staat niet op de hd.\r\nAls je de informatie van de hd uit de recorder over wilt zetten naar je pc ,dan zul je de hd er uit moeten halen ,en dan is er ook nog eens veel kans dat je pc de informatie helemaal niet kan lezen omdat het er in een ander formaat opstaat.[/QUOTE]\r\nIs dat zo ? Ik dacht dat die dingen al lang een interface naar PC hebben ? Via USB of Firewire.\r\nMaar nogmaals, ik heb zo\'n ding nog nooit gezien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...