Ga naar inhoud

Verwijdert bestand terug krijgen!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[url]http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/download.htm?language=1[/url]\n\n(PC INSPECTOR\nFile Recovery Version 4.0)\n\nDaar zal wel een freeware versie van dit programma te vinden zijn, maar....\n\nJe had dit programma DIRECT na het bekend worden van je fout moeten gebruiken, NIET na een systeemherstel. Nooit systeemherstel doen als er een bestand gewist is wat je terug wilt hebben.\nWaarom? Bij bijna elke actie van Windows wordt er naar schijf geschreven, en wordt de kans groter dat het bestand overschreven wordt.\n\nDus houd dit programma op je systeem, en zodra zoiets weer voorkomt [I]direkt[/I] gebruiken, en zeker geen grote dingen tussendoor doen zoals programma\'s starten of afsluiten, of de PC opnieuw opstarten.\n\nSucces met recovery.... een heel klein kansje is er nog.
Link naar reactie
Help!\r\nIk heb het programma ook gedownload, maar hoe werkt het precies? Hoe weet ik, of ik mijn bestand terug heb, of niet? Ik zou graag vandaag nog antwoord willen...mijn hele werkstuk is plotseling niet meer te openen! Ik had m op een usb stick staan en plotseling kon ik mijn bijgewerkte werkstuk niet meer opslaan en is hij helemaal weg!\r\nIk moet m morgen inleveren!
Link naar reactie
@noura\r\nKan het zijn dat er een stations letter bij- of af gegaan is waardoor het pad niet meer klopt?\r\n\r\nOp veel USB sticks zit aan de zijkant een klein schuifknopje waarmee de stick \"read only\" wordt, en je niet meer ernaar kunt schrijven. Kan dat vlak voor het opslaan verschoven zijn ?\r\n\r\nOf [B]in Windows (start - documenten - documentnaam)[/B], of misschien ook in Word (\"laatst geopende bestanden\"), [B]kun je rechtsklikken op de bestandsnaam, en \"eigenschappen\" kiezen, waarbij het pad naar dat bestand staat[/B]. Check of die stationsletter nog bestaat / geldig is. Noteer dat pad.\r\n\r\nHeb je de zoekfunctie in Explorer gebruikt ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...