Ga naar inhoud

Nice girl looking for nice chat and cam


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=erikdenhouter;346888]Ach, ook de armsten onder ons moeten binnekort weer € 150,00 neertellen bij hun eerste bezoek aan de gezondheidszorg,[QUOTE]\r\n\r\nJa we gaan helemaal de amerikaanse kant op. \r\nAls je een ongeluk krijgt en je ligt dood te bloeden op de straat end e ambulance komt. dan vragen ze eerst of je geld bij je hebt. Kan niet antwoorden of heb je geen geld op zak. Laten ze je gewoon liggen. \r\n\r\nHet lijkt monsterboard.nl wel. Er is altijd wel ergens een betere.
Link naar reactie
[QUOTE=Gekwordikervan;347035]Ja we gaan helemaal de amerikaanse kant op[/QUOTE]\r\nDaar zijn we eigenlijk zelf bij, maar zoals nu, is Nederland een branch van Amerika aan het worden, en sluiten we geluidloos aan deze mentaliteit.\r\n\r\nAls iemand mij nu door zijn/haar schuld verwondt, moet ik dus ook €150.00 gaan terugvorderen ?
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;347099]Daar zijn we eigenlijk zelf bij, maar zoals nu, is Nederland een branch van Amerika aan het worden, en sluiten we geluidloos aan deze mentaliteit.\n \nAls iemand mij nu door zijn/haar schuld verwondt, moet ik dus ook €150.00 gaan terugvorderen ?[/quote]\nalle kosten, dus ook die € 150
Link naar reactie
[quote=Modje;347204](proud)\nEn? Nog wat gehoord? :rolleyes:[/quote]\n \nIk kwam tot de ontdekking dat de \"prinses\" vergeten was om de webcam uit te schakelen en zag dus wie het daadwerkelijk is.\n \n[URL=\"http://is3.okcupid.com/users/162/390/16239093302619644424/mt1107623537.jpg\"]Klikken op eigen risico !!!![/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=ctrlaltdelete;347207]Ik kwam tot de ontdekking dat de \"prinses\" vergeten was om de webcam uit te schakelen en zag dus wie het daadwerkelijk is.\r\n \r\n[URL=\"http://is3.okcupid.com/users/162/390/16239093302619644424/mt1107623537.jpg\"]Klikken op eigen risico !!!![/URL][/QUOTE]\r\n\r\nDamn wat een lekker ding die prinses lol:mrgreen:\r\n\r\nNOT!!!!\r\n\r\nreden te meer om zulk soort dingen niet te doen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...