Ga naar inhoud

Nice girl looking for nice chat and cam


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hi, i’m Jessica and i’m 19yr old, il live in New York still with my perants… I have a pretty broing life and i’m searching for some nice guys to chat and cam with. \r\n\r\nI hope that u will send me a sweet message and maybe we can have some real fun camming and chatting. My email addres is [email]thaprincess.jess@gmail.com[/email] if u send me a sweet message ill send something nice back!!\r\n\r\nHope to see u on my cam soon;)\r\n\r\nXxx Jess
Link naar reactie
[QUOTE=thaprincess;346472]Hi, i’m Jessica and i’m 19yr old, il live in New York still with my perants… I have a pretty broing life and i’m searching for some nice guys to chat and cam with. \r\n\r\nI hope that u will send me a sweet message and maybe we can have some real fun camming and chatting. My email addres is [email]thaprincess.jess@gmail.com[/email] if u send me a sweet message ill send something nice back!!\r\n\r\nHope to see u on my cam soon;)\r\n\r\nXxx Jess[/QUOTE]\r\n\r\nGrammatica gewijs klopt er ook al geen hol van. En perants schrijf je parents. Het is zeker nep. En dan de woorden ill, welke I\'ll moedten zijn. Als je in New York woont, dan zal dat toch beter zijn dan dit. \r\nWat een zielige manier van aandacht vragen.\r\nEn als je daadwerkelijk uit New York komt dan zal je dit vast en zeker begrijpen. \r\n\r\nFind yourself a short peer and take a mighty long walk
Link naar reactie
[quote]Oeps... kan dit nog?[/QUOTE]\n\nAch, ook de armsten onder ons moeten binnekort weer € 150,00 neertellen bij hun eerste bezoek aan de gezondheidszorg, en daar komen de meesten niet toe, want dan missen ze twee weken boodschappen, en daar worden ze ziek van. Dus als ze gaan krijgen ze weer andere pijnen.\nMasochisme nodig dus, wil je naar een arts.\n\nDe rijken leggen dat bedrag één maal zonder nadenken neer, en gaan dan zo vaak ze willen. Sadisme dus een beetje want de armsten zijn wel iedere maand evenveel aan premie verschuldigd, en moeten verplicht dokken.\n\nDus SM mag weer hoor.\n\n(hopelijk niet te sarcastisch, want ik heb zo\'n bui....Meningen verschillen gewoon)
Link naar reactie
[quote]Mensen met meerjarige onvermijdelijke kosten, door bijvoorbeeld chronische ziekte of handicap, worden financieel gecompenseerd.[/quote][quote]Chronisch zieken en gehandicapten krijgen jaarlijks € 40 als compensatie voor het verplichte eigen risico van € 150 euro.[/quote][quote]Van het verplichte eigen risico zijn huisartsen, verloskundigen en kraamverpleging uitgezonderd[/quote]Het is dus iets genuanceerder...\n\nVoor iedereen die hierin geinteresseerd is... Dit is een zeer informatieve site:\n\n[URL=\"http://leek.rechtopalgemenebijstand.nl/inhoud/index/pid/967\"]http://amsterdam.rechtopalgemenebijstand.nl/[/URL]\n\n
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;346900]Het is dus iets genuanceerder...[/QUOTE]\nHet is ook altijd iets genuanceerder dan je kan uitleggen. \n\n€ 40,00 minder is nog steeds € 110.\nDaarbij is er niet echt een maat die bepaalt wat chronisch ziek eigenlijk inhoud. Chronisch ziek zijn moet je bij de dokter halen. Diegene die het meest zelf hun chronische ziekte beleven en bekostigen, zien dat stempeltje van die dokter niet, en betalen het volle pond. Worden dus gestraft voor zo weinig mogelijk of nooit de dokter op te zoeken.\nDaarom is het dus ook altijd iets genuanceerder dan je kan uitleggen. \n\nJa, ach, hoe we hier terecht komen...
Link naar reactie
[quote=reintje;346901]:cool: Hoe het gesprek van een nice girl in de \"gezondheidszorg\" ... kan komen op bijstand.... (A)[/quote]\nU bent [URL=\"http://leek.rechtopalgemenebijstand.nl/inhoud/index/pid/204\"][COLOR=#0000ff]gehuwd[/COLOR][/URL] (dit bedrag geldt voor beide partners samen)€ 1.246,19 \nik geloof dat ik maar in de bijstand ga :rolleyes:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...