Ga naar inhoud

videomaking TOOLS


Aanbevolen berichten

Je bedoeling is goed, maar ik zie overal topics met alemene tips van je verschijnen. De bedoeling van dit forum is gericht vragen stellen en antwoord geven. Onder surftip kun je een goeie tip kwijt.\nAls je bovenin de site van computeridee kijkt dan zie je echt veel tips staan en het internet staat er natuurlijk ook vol mee.\nVideotools.... er zijn zoveel... De ene is beter met dit en de andere beter met dat. Je kunt beter een gericht advies geven over een programma dat je kent als iemand tegen problemen aanloopt. Dat is ook de bedoeling van dit forum..\n\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=21555[/url]\n\nDit is ons algemeen kletsdraadje... daar ben je ook van harte welkom. We kletsen over van alles en nog wat... Dat mag ook over videotools gaan hoor... wat je wilt....
Link naar reactie
[quote=Hibou;346339]door dit soort topics te maken hoeven de mensen geen onnodige topics aan te maken, Ik heb al meegemaakt dat mensen 10keer dezelfde topics op forums zetten.[/quote]\n\n:rolleyes: Wij lopen hier al een poosje mee... en ik heb vandaag al 10 van dit soort loze topics van je gezien, waar niemand op zit te wachten. Ook wel enige topics waar je een gericht antwoord hebt gegeven hoor...\nMaar dit soort topics als hier, zien wij als vervuiling.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...