Ga naar inhoud

Powerdvd speelt geen ondertitels


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een avi-filmbestand met .srt-ondertitels van de film Misery (1990). Nadat ik deze heb gesynchroniseerd kon ik deze perfect met Powerdvd afspelen. Maar door onverklaarbare wijze speelt Powerdvd geen ondertitels meer af, hij herkent ze niet meer. Ook voor orginele dvd\'s met een vijftal subs kan ik de film alleen afspelen zonder ondertitels....\r\n\r\nEnig idee waar de fout ziet? Ik heb alle instellingen/opties van het programma meerderemalen doorlopen, maar kan geen instelling hierover vinden....
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;345577]de ondertitels staan in het dvd menu daar kun je ze aan of uit zetten\r\n\r\nen in powerdvd onder de rechtermuisknop kun je die optie ook nog apart instellen[/QUOTE]\r\n\r\nHet is geen dvd dutch maar een avi;)\r\nIk denk dat je ff op zoek moet gaan naar een codecpakketje waarin directshow zit dat zorgt er namelijk voor dat de subs weergegeven worden mits je ze dezelfde naam als de film gegeven hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...