Ga naar inhoud

Dvd map leeg??


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een dvd gebrand op een laptop. Als ik op de laptop de dvd controleer, staat alles erop. Als ik vervolgens de dvd in de pc doe, zie ik wel de hoofdmap, maar als ik er op klik, is deze leeg... ik heb nu 2 dvd\'tjes gebrand, omdat ik dacht dat het mis was gegaan, maar blijkbaar doe ik iets niet goed. Ik heb gebrand via windows. Is de dvd niet goed afgesloten? Maar hoe kan ik dat dan wel doen?? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Ik heb de bestanden gesleept naar de beschrijfbare cd, via windows verkenner. Dan deze bestanden op cd zetten. Als ik nu de cd eruit haal en weer in de laptop doe, kan ik de bestanden gewoon openen. Doe ik de cd in de pc, dan zie ik wel de naam verschijnen op de schijf en ook de map, maar de map is dan vervolgens leeg. Als ik op de cd kijk, zie ik dat deze beschreven is... pff!
Link naar reactie
[QUOTE=seetekst;345414]Ik heb de bestanden gesleept naar de beschrijfbare cd, via windows verkenner. Dan deze bestanden op cd zetten. Als ik nu de cd eruit haal en weer in de laptop doe, kan ik de bestanden gewoon openen. Doe ik de cd in de pc, dan zie ik wel de naam verschijnen op de schijf en ook de map, maar de map is dan vervolgens leeg. Als ik op de cd kijk, zie ik dat deze beschreven is... pff![/QUOTE]\r\n\r\n[B][COLOR=\"Blue\"]als je de optie \"deze bestanden op cd zetten\" kiest start er dan een brandprog.?\r\nwant na mijn weten kan alleen zo\'n prog. daadwerkelijk iets op een cd/dvd branden.\r\n\r\nop je laptop staan de bestanden nog steeds te wachten om gebrand te worden en verschijnen dus ook als het ware op de cd maar staan er alleen nog niet op.\r\n\r\ndaardoor als je de cd in een ander medium(pc) opent staan er geen bestanden op.\r\n\r\n\r\nBeste aktie als je iets op een cd/dvd wilt zetten is een brandprog. openen(bv.: Nero, Cdburner, Roxio, Pinnacle ect. ect.) dan de te branden bestanden selecteren en branden.\r\n\r\nsucces[/COLOR][/B]
Link naar reactie
[quote=cosmicray;346831][B][COLOR=blue]als je de optie \"deze bestanden op cd zetten\" kiest start er dan een brandprog.?[/COLOR][/B]\n[B][COLOR=blue]want na mijn weten kan alleen zo\'n prog. daadwerkelijk iets op een cd/dvd branden.[/COLOR][/B]\n \n[B][/B] \n \n[/quote]\nEr hoeft geen brandprg op te starten ,want window\'s kan zelf branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...