Ga naar inhoud

programma starten vanaf NeroImageDrive


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Het lukt mij niet om een 3D tekenprogramma te starten vanaf de NeroImagDrive. \nIk heb het volgende gedaan:\n1. de 3 dvd\'s geript en op de harde schijf gezet. \n2. het programma geïnstalleerd vanaf de ImageDrive G (alle 3 de dvd\'s).\n3. De eerste dvd opnieuw \"gemount\" op G.\n4. programma gestart.\nVervolgens wordt gevraagd om de programma dvd (dat is de 1e) in drive H te doen en opnieuw op te starten. \nH is de dvd-writer die in de pc zit. Er zit ook nog een dvd speler in I.\n\nWat doe ik verkeerd, en hoe krijg ik het wel voor elkaar om het programma te draaien vanaf de ImageDrive?
Link naar reactie
Het programma weet blijkbaar dat je een image gebruikt en niet het originele exemplaar. Het vraagt dus om de dvd in een fysieke drive te leggen, in plaats van een virtuele.\r\n\r\nJe zou eens kunnen proberen of het met [url=www.daemon-tools.cc]Daemon Tools[/url] wel lukt. Zet dan vooral alle \'Emulation options\' op aan, dan heb je de grootste kans dat \'t werkt. Kies in geval van Windows XP bij voorkeur voor versie 3.47.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;342436]Het programma weet blijkbaar dat je een image gebruikt en niet het originele exemplaar. Het vraagt dus om de dvd in een fysieke drive te leggen, in plaats van een virtuele.\n\nJe zou eens kunnen proberen of het met [url=www.daemon-tools.cc]Daemon Tools[/url] wel lukt. Zet dan vooral alle \'Emulation options\' op aan, dan heb je de grootste kans dat \'t werkt. Kies in geval van Windows XP bij voorkeur voor versie 3.47.[/QUOTE]\n\nHelaas krijg ik nu de melding dat er een emulatie-programma is gedetecteerd! (Dat kreeg ik bij de NeroImageDrive niet.) Is er een manier om dat te verbergen?
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;342715]Is een beveiliging van de oorspronkelijke schijf. Kennelijk vindt de maker het niet leuk als je daarvan een kopie maakt. ;)\r\nBeveiligingen van software mag je wettelijk niet omzeilen.[/QUOTE]\r\n\r\nGrrrrrrrrr. Ik heb dat programma zelf gekocht! Het is onderhand niet leuk meer om iets te kopen. Op die manier werken de fabrikanten toch ook in de hand dat mensen uitwijken naar gratis programma\'s, of illegale kopieën.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;342957]Als je het gekocht hebt, is er toch geen enkel probleem? Leg gewoon de originele cd/dvd erin![/QUOTE]\r\n\r\nTuurlijk kan dat, als het de enige cd is die je gebruikt. maar steeds erin, eruit, erin eruit, cd opzoeken als je een programma wilt draaien etc. Dat is gewoon onhandig! Andere programma\'s staan ook gewoon op de pc en klaar!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...