Ga naar inhoud

Map kan niet worden verwijderd..


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zat een keer van alles uit te proberen op me pc en nu staat er een map op het bureaublad die ik niet meer kan verwijderen. Als ik hem probeer te verwijderen staat er: Deze map is nodig voor het functioneren van windows etc. \r\nDe originele naam van de map weet ik niet meer ik heb hem Moon genoemd:confused:\r\nWeet iemand misschien hoe ik hem weg kan krijgen:rolleyes:
Link naar reactie
Probeer eens via een dos-opdracht, dat wil soms wel eens lukken.\r\n\r\nGa naar Start > Uitvoeren, typ cmd en druk op enter. Er verschijnt een dospromt met C:\\Documents and Settings\\ als actieve directory. Toets nu achtereenvolgens onderstaand in (mits een Nederlandse windows-versie) en vervang door de naam van de map die je wilt verwijderen, Moon dus in jouw geval). Druk na ieder commando op enter. \r\n[code]cd Bureaublad\r\n\r\nrmdir /S \"\"\r\n\r\nJ\r\n\r\nexit[/code]\r\n\r\nMocht dat niet werken, dan zou je een tooltje als [url=http://download.jaspervries.nl/download.php?id=12]MoveOnBoot[/url] kunnen proberen. (Je zou het ook in eerste instantie hiermee kunnen proberen, maar als het via dos werkt hoef je niet te gaan installeren en opnieuw opstarten).
Link naar reactie
[quote=magical00;342825]Hmm.. ik heb momenteel ook een videobestand (mpeg) dat maar niet verwijderd kan worden omdat hij beschadigd en onleesbaar blijkt te zijn :confused:[/quote]\n\nNiet zo handig om dit in een draad van iemand anders te vragen. \nProbleem dat je schetst komt vaker voor.. Er zijn vele oplossingen. Eén daarvan is het programma Unlocker.
Link naar reactie
Het ligt zó voor je voeten, géen enkel probleem; \r\nUnlocker. :cool:\r\n Het delete alles wat je maar wilt, (wat problemen heeft duz.. ) Pas wel op , want anders verwijder je straks nog je hele harde schijf. Ik zal ff een linkje voor je regelen die anti virus is. [url]http://ccollomb.free.fr/unlocker/unlocker1.8.5.exe[/url] . Good luck ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...