Ga naar inhoud

Problemen met DVD-Video branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een probleem met het branden van video-dvd\'s.\r\nMijn computer brand de dvd\'s dan, rond ze helemaal af als anders, maar dan staat er niets op. Als ik em dan probeer te openen, loopt de computer vast.\r\nDit gebeurt niet altijd. 1 op de 3 keer lukt de dvd wel, geeft hij verder ook geen problemen.\r\nMaar dit is wel heel irritant, vooral omdat ik veel dvd\'s maak, en zo al veel heb moeten weggooien! Het gebeurt alleen als ik dvd-video\'s maak, of een image daarvan, en vervolgens brand.\r\n\r\nVerder brand ik op Platinum dvd\'s. Misschien dat het daar mee te maken heeft.\r\nRecent heb ik ook nog een nieuwe brander gekocht, maar die geeft dezelfde problemen...\r\nIk gebruik Nero 7, maar als ik de Nero gebruik die bij de brander is geleverd, geeft hij ook dezelfde problemen...\r\n\r\nGraag hulp en tips!!\r\n\r\nGroetjes, Lies!!
Link naar reactie
[QUOTE=josefiep;339716]\r\nIk gebruik Nero 7, maar als ik de Nero gebruik die bij de brander is geleverd, geeft hij ook dezelfde problemen...\r\n[/QUOTE]\r\n\r\n2 X nero erop ??\r\n\r\nik zou beginnen met ze allebij te verwijderen , ook even de nero cleantool er over (voor de restjes), en dan de één [B][U]of[/U][/B] de ander instaleren.\r\n\r\nheb je er ook andere brandprogramma\'s op staan, hoe doen die het??
Link naar reactie
Dankjewel voor je reactie. \r\nIk heb alleen Nero 7 Ultra geinstallleerd, en verde rinets erbij.\r\nAnders brandprogramma\'s geven hefzelfde probleem\r\nIk heb ook al geprobeerd er een image van te maken, en die zo te branden, maar dat ging ook niet.\r\n\r\nZou het met de Platinum dvd\'s te maken kunnen hebben? Dat lijkt mij ook sterk, want mijn broertje heeft er vanmiddag ook nog een paar succesvol gebrand.\r\nMisschien de branders?!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...