Ga naar inhoud

computer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

\r\n\r\nmijn dochter heeft een computer van Packard Bell de imedia 7020.\r\nals ik de computer opstart duurt het even krijg ik een grijs beeld met de logo van intei® Pentium® 4 en onderaan f8 f10 enz.\r\nna een tijde komt er op te staan en welke scherm ik hem wil opstarten.\r\ndan gaar de monitor op zwart en op standbij en na een lange tijd komt eidelijk windows scherm tevoorschijn en start hij op dit alles duurt met elkaar wel 10a 15 minuten.\r\nis hij dan opgestart heb ik geen problemen meer.\r\n\r\nwat kan de oorzaak zijn van dit alles.\r\n\r\nJans
Link naar reactie
[QUOTE=lars 60;338499]na een tijde komt er op te staan en welke scherm ik hem wil opstarten[/QUOTE]\n\nWil je vertellen welk keuzemenu dit is ? Wat zijn de opties ?\n\nProbeer wat hij doet bij opstarten in \"safe mode\", dwz ergens direct na dat menu een paar maal op F8 drukken, en \"safe mode\" kiezen als optie.\nMisschien lukt dat ook door shift ingedrukt te houden op het moment dat dat keuzemenu bevestigd moet worden met ENTER te drukken.\n\nVertel ook eens of tijdens die periode van de monitor op stand-by, of het harddisk-lampje vaak opflikkert ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...