Ga naar inhoud

mediaplayer speelt avi niet meer met beeld af...


Aanbevolen berichten

Ik heb hetzelfde probleem als TS in Windows XP. Heb K.Lite codec pack Full dus daar heeft het niks mee te maken. Heb Windows Media Player 11 en kan ook de juiste instelling niet vinden. Speelt avi automatisch af met visualisatie. \nIk had geen zin meer om verder te zoeken en speel avi nu gewoon af met de VLC-player.\nMaar nu er kennelijk meer mensen zijn met dit probleem, ben ik ook wel nieuwsgrierig naar de oplossing.
Link naar reactie
het rare is mijn oude avi bestandjes doen t wel maar die ik nu net nieuw heb doen het niet. heb intussen niks aan de instellingen veranderd maar heb t idee alsof ik misschien ergens per ongeluk op een verkeerd knopje heb gedrukt. Als ie automatisch codecs downloadt, zou je dan toch ook nog handmatig moeten downloaden?\r\n\r\ngr,\r\nkenjiluka
Link naar reactie
die optie zit onder extra > opties > tabblad bestandstypen.\r\n\r\nje kan er wel lukraak een codec pakket opzetten (of ik die nou aanraad of iemand anders) het hangt er vanaf wat je er al op hebt staan.\r\nmeerdere pakketen geven vaak problemen.\r\n\r\ndus : wat heb je al en nogmaals wat geeft gspot aan.\r\n\r\nen ja inderdaad heel veel codecs bevatten rotzooi:(, dus nooit zomaar wat er op zetten
Link naar reactie
okee, ik ga nu g spot downloaden want die had ik nog niet. en bij extra opties heb ik niet het tabblad bestandstypen. Ik heb bij mijn rechtermuisknop extra opties en daar de tabbladen: speler, muziek rippen, apparaten, netwerk, dvd, beveiliging, privacy, invoegtoepassingen, mediabibliotheek, prestaties en branden. Dus ik heb het betreffende tabblad niet of het moet zijn dat ik op de verkeerde plaats zit te zoeken?\r\n\r\ngr,\r\nkenjiluka
Link naar reactie
nu heb ik g spot gedownload en krijg ik een melding van black box crash recorder van gspot: Warning: DirectShow crashed while GSpot was attempting to obtain information about a codec.\r\n\r\nThis is usually due to damaged, misconfigured, conflicting, or poorly written codec drivers. It is possible, perhaps even likely, that other media players will crash when they attempt to play this file as well, as most of them will also use DirectShow. GSpot was able to intercept the crash, and has attempted to identify the codec or filter involved; uninstalling or reinstalling this codec or filter may solve the problem.\r\n\r\nThe codec was tentatively identified as:\r\n\r\nC:\\Windows\\system32\\imaadp32.acm\r\nUnknown video codec #8 \r\n\r\nwat wil dit zeggen??
Link naar reactie
[QUOTE=kenjiluka;338704]nu heb ik g spot gedownload en krijg ik een melding van black box crash recorder van gspot: Warning: DirectShow crashed while GSpot was attempting to obtain information about a codec.\r\n\r\nThis is usually due to damaged, misconfigured, conflicting, or poorly written codec drivers. It is possible, perhaps even likely, that other media players will crash when they attempt to play this file as well, as most of them will also use DirectShow. GSpot was able to intercept the crash, and has attempted to identify the codec or filter involved; uninstalling or reinstalling this codec or filter may solve the problem.\r\n\r\nThe codec was tentatively identified as:\r\n\r\nC:\\Windows\\system32\\imaadp32.acm\r\nUnknown video codec #8 \r\n\r\nwat wil dit zeggen??[/QUOTE]\r\n\r\nmoet eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit gezien heb.\r\nmaar ik zou als ik jou was eerst je codec pakket eraf gooien en ook alle andere codecs die je evt geinstaleerd hebt.\r\n\r\nmisschien kan iemand anders je vertellen of het handig is om er hierna een register cleaner over heen te halen (easycleaner of ccleaner) \r\n[url]http://www.wurksjops.nl/forum/[/url] (kijk hier ff voor ccleaner)\r\nkan in ieder geval geen kwaad (wel de tut volgen).\r\n\r\nen hierna een goed codec pakket erop zetten, ik zweer zelf bij K-lite , moet je zelf maar ff kijken wat je erbij wil hebben en dan kiezen voor mega normaal of lite etc\r\n\r\nop deze site vind je veilige paketten (zonder xtra spyware/virus)\r\n[url]http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=Wirumada;340777]Nee, daar staat de tab ook niet bij.\nIk heb Wmp ook al uitgevoerd als administrator, maar dat maakt ook geen verschil.[/QUOTE]\n\nen dat zou volgens mij wel het probleem moeten zijn.\nik ken het probleem van het verborgen tabblad in wmp op een xp machine\nhet gaat hierbij om een laptop van mijn werk, als ik als gebruiker inlog zie ik dit blad niet als ik dan naar admin overschakel heb ik \'m wel.\n\nmaar vista ken ik niet, weet ondertussen wel dat heel veel mensen problemen hebben met rechten (ook als ze als admin inloggen)\n\nspeelt het filmje wel af in een andere player??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...