Ga naar inhoud

iritant


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Misschien kan iemand ons helpen.\r\nMet enkele goede vriendinnen hebben we een forum over katten en psp bewerkingen.\r\nNu heb je natuurlijk altijd van de personen die denken dat ze lollig zijn en de boel gaan lopen verzieken.\r\nDie geven we dan een Ip ban.\r\nNu is het forum zo ingesteld dat je niets kan doen of lezen als je geen lid bent.\r\n\r\nNu zie ik dus regelmatig gast(en) voorbij komen die een Ip adres hebben uit chicago.\r\nOndertussen ben ik er al achter gekomen dat die waarschijnljk inloggen via een Anominyzer.\r\n\r\nMaar wat nu het probleem is dat ze ook het forum doorzoeken.\r\nAls ik zelf uitlog en dat als gast ga proberen lukt mij dat niet.\r\n\r\nHeeft er iemand een idee hoe ze dat voor elkaar krijgen en wat er aan te doen is?\r\nHet moet gewoon gezellig blijven
Link naar reactie
[QUOTE=Quzex;337444]Ik ben er vrij zeker van dat die gasten uit Chicago geen posts kunnen zien. \r\nJa, ze kunnen wel het forum bezoeken, en er dan achter komen helemaal niets te kunnen zien. Het forum registreert ze dan wél als gasten. \r\n\r\nOf begrijp ik het verkeerd en posten die gasten ook nog steeds?[/QUOTE]\r\n\r\nnee ze posten niet maar kunnen wel het forum doorzoeken en lezen en normaal gesproken kan dat niet als je niet bent ingelogd
Link naar reactie
[QUOTE=iwan;337448]nee ze posten niet maar kunnen wel het forum doorzoeken en lezen en normaal gesproken kan dat niet als je niet bent ingelogd[/QUOTE]\r\nhoe weet je dit zo zeker? Hoe weet je dat ze het kunnen doorzoeken en lezen?\r\nZoals ik al zei: als ze alleen al de website bezoeken worden ze al als bezoekers geregistreerd. Zonder dat ze ook maar iets zien
Link naar reactie
[QUOTE=Quzex;337480]hoe weet je dit zo zeker? Hoe weet je dat ze het kunnen doorzoeken en lezen?\r\nZoals ik al zei: als ze alleen al de website bezoeken worden ze al als bezoekers geregistreerd. Zonder dat ze ook maar iets zien[/QUOTE]\r\n\r\nop het forum kan je zien wie er aanwezig is en als moderator kan je zien waar ze mee bezig zijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...