Ga naar inhoud

Index pagina?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen! Wie kan mij een beetje op weg helpen?!\r\nIk ben bezig met een website op een eigen webserver, hiervoor heb ik een domein-naam gekocht.\r\nMaar nu heb ik gemerkt dat zij een eigen index-pagina gebruiken met een forward (frameset) naar mijn server .\r\nDeze index-pagina kan ik dus niet aan passen. Maar nu zie ik geen eigen titel, meta-tags, etc ziet wanneer ik naar deze pagina ga. En wanneer ik me wil aanmelden bij zoekmachines is dit waarschijnlijk ook een probleem. \r\nWeet iemand hier een oplossing voor?.
Link naar reactie
Ik gebruik voor mijn eigen site een redirect url, omdat dat korter is. de meta tags en titel zijn dan ook niet meer zichtbaar van mijn eigen site. Maar dat ligt aan de redirect url, en jouw domeinnaam, waarbij het daarin zelf apart geconfigureerd moet worden. je zou een breakoutframe script kunnen gebruiken, of een andere domein nemen die die opties om het aan te passen wel heeft.
Link naar reactie
[QUOTE=Xtreme Wizard;337030]Ik gebruik voor mijn eigen site een redirect url, omdat dat korter is. de meta tags en titel zijn dan ook niet meer zichtbaar van mijn eigen site. Maar dat ligt aan de redirect url, en jouw domeinnaam, waarbij het daarin zelf apart geconfigureerd moet worden. je zou een breakoutframe script kunnen gebruiken, of een andere domein nemen die die opties om het aan te passen wel heeft.[/QUOTE]\r\n\r\nHey bedankt voor de reactie!\r\nIk heb de volgende code toegepast:\r\n\r\n
×
×
  • Nieuwe aanmaken...