Ga naar inhoud

iTunes en branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ja ik gebruik ook limewire, maar dit was mijn poging tot verbetering van mezelf xD, nou niet super dus :p. Ik zocht de cd van Mandalay, nergens te vinden zelfs niet met torrents, lees: torrents die niet downloaden. Deze was 13 eurie voor 2cd\'s dus ik dacht dat kan wel een keertje en als ik em dan brand kan ik lekker in de auto luisteren. En dat brengt me dus op het branden via iTunes. Je kunt selecteren welke liedjes je wil branden en dan druk je uiteindelijk op de knop \'cd branden\' onderin het scherm, dus dat doe ik en dan krijg ik bovenin de melding \'brand software\' niet gevonden. Super irritant.
Link naar reactie
[QUOTE=Ultimate;336764]Ja het zou dus ook gewoon moeten kunnen, maar ja. Zou ik miss mp4 (dat is het formaat van de liedjes) kunnen omzetten naar mp3? Of zit ik dan met de beveiliging van die liedjes?[/QUOTE]\r\n\r\ndan moet je de beveiliging (DRM dacht ik) kraaken volgens mij, en dat mag niet :p .\r\nmet een goede soundcard kun je de out en in met elkaar linken en dan weer opneemen maar dat vind ik zelf te omslachtig\r\n\r\nIk wou zelf ook wel legaal downloaden maar dan kun je weer niks met je muziek :@ , ik blijf bij p2p :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...