Ga naar inhoud

GSM: doorschakelen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb net een nieuwe mobiele telefoon aangeschaft. Mijn nummer wil ik meenemen, maar dat kan pas over 6 weken (abonnement van mijn oude abonnement loopt dan pas af). Nu heb ik mijn oude telefoon zo ingesteld dat iedereen doorgeschakeld wordt naar mijn nieuwe nummer. Zo hoef ik niet iedereen mijn nieuwe nummer te geven en als mijn nummer is overgezet hoef ik ook niet iedereen weer te zeggen dat mijn oude nummer weer in gebruik is. Nu is mijn vraag: kost dit doorschakelen extra geld? Worden de sms-jes die naar mijn oude nummer gestuurd worden ook doorgestuurd naar mijn nieuwe nummer?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Je wordt gebeld op je oude nummer en dit wordt dan doorgeschakeld naar je nieuwe nummer.\nIk denk dat je op je oude nummer voor ieder doorgeschakeld gesprek belkosten betaald naar je nieuwe nummer.\nKan dus best wel eens een duur grapje worden.\nJe kunt dus beter je oude telefoon blijven gebruiken ,lijkt mij.\nOf de simkaart over zetten (als dat mogelijk is)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...