Ga naar inhoud

Screensaver Lloyds Register Rail onklaar


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Nog niet lang geleden downloadde ik de Lloyds Register Rail Screensaver, met treinen in verschillende landschappen. \r\nIk heb er veel plezier mee gehad, ik genoot steeds van de leuke en verrassende dingen die er te zien waren. Ik had expres mijn schermbeveiliging op 1 minuut gezet om steeds weer iets nieuws te zien.\r\n\r\nVandaag echter kwamen er steeds pop-ups mee met de mededeling dat er updates waren en of je die wilde downloaden. Ik klikte op Ja, tweemaal, want er waren er steeds 2. Maar vanaf dat moment werkte het allemaal niet goed meer. Omdat je moet klikken om het schermpje weg te krijgen, gaat de screensaver meteen uit. \r\nIk wilde dus opnieuw downloaden, nu zonder de updates \'aan\' te zetten. Maar overal waar dat eerder kon (ook op de site van COMPUTER IDEE!) leidt de link nu naar een site van de Volkskrant (Volkskrant - Nieuwsklikker 2) en niet meer naar de downloadsite. \r\nErg jammer! \r\n\r\nHier dus enkele vragen:\r\n1. Heeft iemand anders deze screensaver ook gedownload en ook problemen?\r\n2. Hoe kan het dat de links niet meer naar behoren werken? (Zijn die gekaapt, of zo?)\r\n3. Hoe krijg ik de naam van deze screensaver uit de lijst bij Schermbeveiligingen?\r\n\r\n(Ik heb een laptop met Vista erop.)\r\n\r\nMet de groeten van de toverheks
Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...