Ga naar inhoud

jvc digitale camer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In windows xp...config.scherm...apparaat beheer...scanners /camera\'s staan enkele merken camera\'s:oa Agfa en Casio. Geen JVC. Ik heb een digitale camer van JVC(GR-D340E), en die sluit ik via de dv aansluiting van de camera op mijn firewire poort van de pc. Via apparaatbeheer zie ik wel de firewirepoorten(ik heb er 3) maar bij beeldapparatuur verschijnt niet mijn camera(omdat ik die via het conf.scherm niet kan toevoegen.\r\nVolgens JVC hebben zij geen drivers/software die ik in kan installeren. Bij Belkin(waar de firewirekaart van is,zie ik ook geen drivers staan.\r\nWat doe ik verkeerd...wat voor drivers/software met er geinstallerd worden.\r\nZowel Nero als windows moviemaker geven elke keer dezelfde foutmelding...aparaat niet juist aangesloten.
Link naar reactie
Je hoeft niets te installeren dat heb je bij firewire niet nodig. Sluit je camera aan op de firewire poort zet de camera in playmode en zet hem aan,als het goed is vraagt windows na 15 sec in welk programma je wilt gaan werken.Je kunt controleren als je mijn computer open klikt of je camera herkent is want dan staat hij onder aan. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...