Ga naar inhoud

Windows Live Messenger 8 crasht


Aanbevolen berichten

Meer mensen hier last van?\nWe hebben 3 PC\'s... die met Vista gaat prima met Windows Live Messenger, die met XP Home en XP Pro crasht....\nGeen idee wat er aan de hand is...\nBen met de PC van XP Home (legaal) zelfs terug gegaan met een herstelpunt, maar ook dat helpt niet. Windows Live Messenger is zelfs op die PC nu helemaal niet meer op te starten (ook niet na verwijderen en opnieuw installeren).,
Link naar reactie
Ik ben er uit...\nOp de XP Home stond Firefox (na een update kennelijk per ongeluk aangevinkt door zoonlief) ingesteld als standaard browser.\nWebinstelling hersteld op IE en daar is het nu weer in orde.\n\'k Ben er nog niet uit waarom Live Messenger op de XP Pro crasht..., maar daar kom ik misschien wel uit...
Link naar reactie
Schiet mij maar lek.... :rolleyes:\nWie weet het?\nWindows Live Messenger (8.0.07292.00) blijft steeds hangen als ik me heb aangemeld.\nHet betreft een XP Pro machine.\n- Het maakt niet uit of ik me aanmeld met mijn eigen inlognaam op het XP account van een andere gebruiker van deze machine (dan worden nl geen geïnstalleerde Winks/Moods van mij geladen). Het ligt dus niet aan het eventueel teveel gebruik van Winks/Moods.\n- Ik heb WLM al een paar keer gedeïnstalleerd; CCleaner daarna laten lopen, en weer geïnstalleerd... : Blijft nog steeds hangen.\n- Heb de PC 2 dagen met systeemherstel teruggezet....: helpt ook niet.\n- Heb IE opties naar standaard hersteld: helpt ook niet.\n\nWie heeft een idee wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen.
Link naar reactie
Ik had zelfs nog ergere problemen. Wanneer ik Livemessenger opstarte dan flipte mijn Router, en moest ik deze resetten, of mijn pc floepte uit en starte opnieuw op.\r\nIk heb nu dan ook MSN Messenger 7.5 maar weer opnieuw geinstalleerd, en ik hou het hier maar even bij totdat ik ergens gelezen heb wat nu het probleem is met sommige pc\'s en Livemessenger.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...