Ga naar inhoud

PC-Crashes door Nero 7.9.6.0.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb onlangs via internet bovenstaande versie van Nero aangeschaft.\r\n\r\nMijn pc draait op XP Media Center 2005. Sinds ik dit programma heb geinstalleerd en ik b.v. andere programma`s heb verwijderd en opnieuw moet opstarten, dan zakt mijn pc als een plumppudding ineen!\r\nNa opnieuw opgestart te zijn krijg ik het volgende bericht:\r\n\r\n\"Uw systeem is hersteld van een ernstige fout\" en bij verder kijken op dit bericht blijkt dit door een stuurprogramma te worden veroorzaakt.\r\nJa en bij mijn weten is dit dus Nero; ik heb geen andere stuurprogramma`s geinstalleerd.\r\n\r\nIk zie nu dat er weer een update is naar 7.10., maar kan iemand mij adviseren bij het installeren van Nero welke opties ik moet uitschakelen (typical).\r\nIk kan n.l. het brandprogramma niet missen; het is m.i. het enige progr. dat bin, cue, iso-files e.d. fatsoenlijk omzet.\r\nWellicht dat iemand voor mij raad heeft of een advies of bekend is met dit fenoneem?\r\n\r\nAlvast bedankt voor alle moete.\r\nMenneke
Link naar reactie
Welke andere programma\'s heb je verwijderd?\nDat je alleen een stuurprogramma (driver!) voor Nero hebt is onmogelijk, om alleen al je moederbord, netwerkkaart, grafischekaart, hardeschijven, etc werkend te krijgen, moet je drivers hebben geinstalleerd, je hebt zelfs kans dat door programma\'s te hebben verwijderd, je ook essentiele drivers hebt verwijderd. Dus vertel eerst eens wat je precies allemaal hebt gedaan.
Link naar reactie
Hallo Anarcho,\r\nIk heb geen enkel ander programma verwijderd. De drivers, die dus nodig zijn heb ik zelf voor een deel van de Dell-CD moeten installeren. Maar aan die drivers ligt het dus niet. Dit is al wel een aardig oude pc uit zomer 2003, dus niet de meest geavanceerde. Na het weer vanzelf opstarten krijgik dus bij de melding te horen dat als ik onlangs nieuwe software heb geinstalleerd, ik deze moet verwijderen.\r\nDat heb ik gisteren gedaan; de op dit forum opgeduikelde Nero-cleaner erop losgelaten en de laatste update van Nero geinstalleerd; zojuist dus.\r\n\r\nWel heb ik er voor gezorgd dat ik via Tune Up Manager Nero niet tegelijk opstart met alle andere programma`s in het BIOS. Toen dit nog wel zo was, was het echt afdeling rampenplan qua crashes!!\r\n\r\nHet is wel zo dat als ik Nero Burning Rom opstart, dit programma eerst kijkt of er voldoende ondersteunde apparaten zijn voor de uitvoering er van. Het enige brandprogramma dat ik heb is de standaard windows-brander.\r\n\r\nDit is het enige dat ik weet; verder weet ik het ook niet. Maar wellicht dat het met de versie 7.10.1.0. beter zal gaan??? Laten we het hopen!\r\n\r\nTot slot nog een klein verzoekje: zou je misschien een beetje vriendelijker kunnen zijn tegen een oude dame? Bij voorbaat dank!
Link naar reactie
als nero eraf is draait de pc dan weer helemaal goed ?\r\ndus ook als er allerlei programma\'s gebruikt worden.\r\n\r\nhet gebeurd inderdaad wel vaker dat een groot programma eventjes de mist in gaat bij het één of ander, vaak is dit weer beter na een update.\r\nhet is nu op dit moment uiteraard wel zo dat de meeste aandacht uit gaat naar vista (problemen dus bij draaien op vista).\r\n\r\neen heel goed ander programma voor allerlij soorten image\'s (bin/cue - iso - mds - ccd enzovoort) is alcohol120%\r\n[url]http://www.alcohol-soft.com/[/url]\r\ndit programma is voornamelijk voor het maken en branden van deze image\'s en niet zoals nero ook voor heleboel (echt heleboel) andere dingen.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...